مجامع استقلال و پرسپولیس فردا برگزار می‌شود

مجامع استقلال و پرسپولیس فردا برگزار می‌شود

سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی در مورد دلیل تعویق برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، حسین امیررحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مجامع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: مجامع دو باشگاه در روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه تشکیل شد، اما از آنجایی که جمع‌بندی نهایی افرادی که قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه باشند انجام نشده است، برگزاری مجامع به روز یکشنبه ۲۱ خردادماه موکول شد.

وی ادامه داد: بر این اساس مجمع استقلال ۱۰ صبح  و مجمع پرسپولیس ساعت دو ظهر  یکشنبه برگزار خواهد شد. اما اینکه در روز یکشنبه به نتیجه برسد یا خیر از سطوح کارشناسی خارج شده است و در اختیار وزارت ورزش و  سازمان خصوصی‌سازی است.

بر اساس این گزارش، مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز سه‌شنبه برگزار شد اما به نتیجه نرسید. بر این اساس حسین قربان‌زاده - رئیس سازمان خصوصی‌سازی - اعلام کرد که امروز صبح در مجمع باشگاه استقلال حضور پیدا کردم و علیرغم فوریت لازم در تعیین تکلیف مدیریت باشگاه‌ها و آمادگی برای انتخاب هیات مدیره جدید بر اساس نتیجه عملکرد کمیته نظارت مشترک که حاصل بررسی رزومه و انجام مصاحبه با ۲۸ نامزد عضویت هیات مدیره بود، به درخواست وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی و اظهارنظر نهایی ایشان، تا ۱۰ صبح روز یکشنبه تنفس اعلام شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.