ساخت واحدهای کوچک متراژ، نسخه کارآمدی برای حل معضل مسکن جوانان است

ساخت واحدهای کوچک متراژ، نسخه کارآمدی برای حل معضل مسکن جوانان است

استاندار تهران با بیان اینکه ساخت مسکن کوچک متراژ یکی از راهکارهای برون رفت از چالش مسکن است گفت: ساخت مسکن کوچک متراژ برای شروع زندگی جوانان و تشکیل خانواده اقدامی مناسب است.

به گزارش دیوان اقتصاد، علیرضا فخاری ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: واقع امر این است که ساخت مسکن کوچک متراژ، زمینه مناسیی برای تشویق جوانان به ازدواج و ترویج سیاست جوانی جمعیت است.

وی تاکید کرد: در فاز یعدی و پس از اینکه جوان تشکیل خانواده داد، می تواند واحد مسکونی خود را تبدیل به احسنت کند.
استاندار تهران اظهار داشت: اگر با این نوع سیاست گذاری های درست، در جهت حل بحران مسکن گام برداریم، در واقع هشتاد درصد مشکلات تا حد زیادی حل شده است.

گفتنی است اخیرا خشایار باقرپور، مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی و انبوه‌سازی تهران جزئیات جدیدی را درباره این خانه‌های ۲۵ متری ارائه داد و با تشریح جزئیات طرح ساخت مسکن جوانان و زوج‌های جوان اظهار کرد که طرح «مسکن اقتصادی ما» که طراحی آن توسط اتحادیه صورت گرفته ابعاد مختلفی دارد و در کمیسیون عمران مجلس نیز مطرح شده است.

اشاره باقرپور به ساخت  خانه‌های ۲۵ متری بوده است؛ او در ادامه به موافقت دولت نیز اشاره کرده و تاکید کرده است: «خوشبختانه طرح با استقبال خوبی از ناحیه ریاست جمهوری مواجه و به وزارت راه و شهرسازی ارجاع شده و وزیر راه و شهرسازی با نگاه مثبت آمادگی مشارکت در اجرای طرح را به اتحادیه اعلام کردند.»




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.