بيمارستان بانک ملی، برگزيده بخش خدماتی بيست‌‌وچهارمين همايش ملی صنعت سبز

بيمارستان بانک ملی، برگزيده بخش خدماتی بيست‌‌وچهارمين همايش ملی صنعت سبز

در بيست‌ و چهارمين همايش ملي صنعت سبز از ميان واحدهاي صنعتي ،معدني و خدماتي كل كشور، بيمارستان بانك ملي ايران در بخش خدماتي برگزيده و با اهداي تنديس سيمرغ و لوح از رياست بيمارستان، قدردانی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در اين همايش كه با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و حشمتي معاونت محيط زيست، برگزيدگان در سه بخش صنعت، معدن و خدمات سبز از سراسر ايران در سالن همایش‌های شهدای محیط زیست برگزار شد از جمالي رياست بيمارستان بانك ملي ايران با اهداء لوح و تنديس قدردانی به‌عمل آمد.

در این همایش، حشمتي ضمن ارائه گزارشی درخصوص  عملكرد واحدهاي صنعتي، معدني و خدماتي طی سخنانی اظهار کرد: در دوراني كه تحريم هاي سخت باعث محدوديت شده با كمك مراکز دانش بنيان توانسته‌ايم برخي نيازهاي كشور در حوزه محيط زيست را مرتفع كنيم.

وی افزود: فرآیند انتخاب واحدهاي صنعتي، معدني و خدماتي براي اولين بار در سال 1376 و در حوزه صنعت آغاز شد و در سال 1384 واحدهاي خدماتي و در سال 1399 واحدهاي معدني در شاخص هاي فرايند انتخاب قرار گرفت. از بين 305 واحد (214 واحد صنعتي،81 واحد خدماتي و 10 واحد معدني) ،24 واحد صنعتي، 8 واحد خدماتي و 1 واحد معدني،  بیمارستان بانک ملی ایران موفق شد لوح صنعت سبز را دریافت کند.

مديريت سبز مجموعه‌اي از اقدامات جامع و هدفمندي است که در سطوح مختلف دستگاه های اجرایی برای استفاده بهینه از منابع و کاهش اثرات سوء بر منابع زیستی انجام مي گيرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.