قدردانی از خدمت‌رسانی کارکنان بیمه ملت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی

قدردانی از خدمت‌رسانی کارکنان بیمه ملت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی

مدیرعامل بیمه ملت به همراه رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت از مجتمع غرب تهران بازدید و در جریان نحوه خدمت‌رسانی این شعبه به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفتند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در راستای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، بیمه‌گزاران و همچنین بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، به همراه داود قاسم‌پور، رئیس هیئت مدیره و محمدتقی چراعی، نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت، از مجتمع غرب تهران این شرکت بازدید کردند.

در جریان این بازدید، یزدان‌دوست ضمن گفتگو با پرسنل و کارکنان این شعبه، از تلاش‌ها و خدماتشان به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری قدردانی کرد.

وی با تأکید بر جایگاه و نقش مهم این عزیزان در جامعه، اظهار داشت: تمامی کارکنان، مدیران و نمایندگان و شبکه فروش بیمه ملت همواره در تلاش بوده‌اند تا با ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب و باکیفیت، به عزیزان بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری خدمت‌ رسانی کند.

مدیرعامل بیمه ملت گفت: تمامی کارکنان، مدیران و نمایندگان بیمه ملت با تمام توان و ظرفیت در خدمت مشتریان و بیمه‌گزاران و به خصوص بازنشستگان گرانقدر صندوق بازنشستگی کشوری هستند و آمادگی کامل برای خدمت رسانی به آنان در این شرکت وجود دارد. ما متعهدیم که با ارتقای کیفیت خدمات و توسعه پوشش‌های بیمه‌ای، رضایت این عزیزان را جلب کنیم.

در ادامه این بازدید، قاسم‌پور رییس و چراغی نایب رییس هیات مدیره بیمه ملت نیز با کارکنان این شعبه گفت‌وگو و از آنان برای تلاش‌هایشان در جهت ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری قدردانی کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.