پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و بیمه تکمیلی و بیمه عمر بازنشستگان

پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و بیمه تکمیلی و بیمه عمر بازنشستگان

سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت و به‌روزرسانی بخش دیگری از مطالبات مراکز درمانی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان و نیز بخش دیگری از پرداخت مطالبات بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان خبر داد.

به ‌گزارش دیوان اقتصاد، حسینی در مورد جزییات این پرداخت‌ها گفت: در هفته جاری مبلغ ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، مراکز دیالیز، مراکز پزشک خانواده و پزشکان طرف قرارداد پرداخت شد.

سید مرتضی حسینیوی افزود: در این مرحله از پرداخت‌ها، ۱۳۶۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها به همراه ۴۲۰ میلیارد تومان از مطالبات سه‌ ماه پزشکان طرف قرارداد پرداخت شد و ان‌شاءالله مابقی مطالبات پزشکان را نیز پرداخت و به‌روزرسانی خواهیم کرد.

معاون برنامه‌ریزی، پشتیبانی و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین از پرداخت مطالبات مراکز دیالیز و مراکز پزشک خانواده به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان خبر داد و در مورد مطالبات داروخانه‌ها در طرح دارویار افزود: تمامی مطالبات دارویی سرپایی تا پایان اردیبهشت ماه و مطالبات دارویی بستری تا پایان اسفند ماه نیز که رقمی بالغ بر ۸۵۰۰ میلیارد تومان و از تعهدات دولت است؛ به‌صورت مستقیم از طریق سازمان هدفمندی به حساب مراکز درمانی طرف قرارداد واریز خواهد شد.

حسینی افزود: تلاش ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این است که بدهی معوق به مراکز طرف‌قرارداد نداشته باشیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اسناد بررسی و پرداخت شود. لذا در تلاشیم با به‌روز کردن بدهی‌های سازمان به مراکز دانشگاهی، این مطالبات را نیز در اسرع وقت پرداخت و تسویه کنیم.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین از پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان خبر داد.

حسینی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری، در راستای افزایش سرعت در پرداخت و خدمات‌رسانی بهتر، پرداخت‌های بیمه تکمیلی به شرکت‌های بیمه‌گر به‌صورت متمرکز خواهد بود، افزود: در قرارداد فعلی کانون بازنشستگان با شرکت بیمه تکمیلی طرف قرارداد، سازمان تأمین‌‎اجتماعی ۵۰ درصد از تعهدات را با رقمی بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان در جهت رضایتمندی و رفاه حال بازنشستگان عزیز بر عهده گرفته است که امیدواریم بخشی از دغدغه‌های این قشر عزیز پاسخ داده شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.