"فرهنگنامه بیمه‌های اتومبیل" مجموعه قوانین و مقررات بیمه‌های اتومبیل

پژوهشکده بیمه منتشر کرد؛

"فرهنگنامه بیمه‌های اتومبیل" مجموعه قوانین و مقررات بیمه‌های اتومبیل

جلد سوم کتاب «فرهنگنامه بیمه‌های اتومبیل» مشتمل بر مجموعه قوانین و مقررات بیمه‌های اتومبیل، تالیف اسماعیل فلاحی توسط انتشارات پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، این کتاب در ده فصل با عناوین «قانون بیمه مصوب ۱۳۱۶»، «مصوبات و دستورالعمل‌های مرتبط با قوانین شخص ثالث»، «آیین‌نامه‌های مرتبط با حوادث راننده»، «آیین‌نامه مرتبط با بیمه بدنه اتومبیل»، «آیین‌نامه حمایت از زیان دیدگان»، «آیین‌نامه مرتبط با ارزیابان خسارت بیمه‌ای»، «بخشنامه‌های بیمه مرکزی ج.ا.ایران مرتبط با بیمه‌های اتومبیل از سال ۱۳۹۴»، «دستورالعمل ریاست قوه قضاییه»، «انواع گواهینامه‌های رانندگی» و «تعرفه دستمزد کارشناسان رسمی دادگستری» به چاپ رسیده است.

جلد سوم از مجموعه کتاب‌های فرهنگنامه بیمه‌های اتومبیل، نگاهی کامل به مباحث فنی و حقوقی وسایل نقلیه ارائه می‌دهد و با درج کامل قوانین، مصوبات، دستورالعمل‌ها و بخشنامه های بیمه مرکزی، راهکارهای واضح و عملی ارائه می‌کند.

 این کتاب به خوانندگان اطلاعات لازم برای درک دقیق خسارت ثالث بدنی، خسارت حوادث راننده، خسارت ثالث مالی، خسارت بدنه و صدور دو رشته همچنین نحوه مدیریت آن‌ها را فراهم می‌کند.

مخاطبان با استفاده از مطالب این کتاب قادر به حل چالش‌ها و مسائل متداول در این زمینه خواهند بود و به بهبود عملکرد و کارایی در این حوزه خواهند پرداخت. این کتاب همچنین منبعی بی‌نظیر برای افرادی است که به دنبال افزایش دانش و توانمندی در زمینه مباحث حقوقی بیمه های اتومبیل هستند.

علاقه‌مندان جهت تهیه جلد سوم کتاب «فرهنگنامه بیمه‌های اتومبیل؛ مجموعه قوانین و مقررات بیمه های اتومبیل» می‌توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت‌آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک ۴۳ مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۲۰۶۶۰۶۳ داخلی ۶۶۶ تماس حاصل فرمایند.

خرید اینترنتی این کتاب نیز از طریق سایت https://bookstore.irc.ac.ir/ امکان‌پذیر می‌باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.