سامانه بیمه مشترکین برق راه‌اندازی شد

سامانه بیمه مشترکین برق راه‌اندازی شد

دوشنبه, اوت 3, 2020 - 10:56 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر نیرو اظهار داشت: 1500 میلیارد تومان در 16 هزار و 500 هکتار از اراضی استان‌های کرمانشاه و ایلام بابت آبیاری و زه‌کشی هزینه شده که طی هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایلنا، رضا اردکانیان با اشاره به راه‌اندازی سامانه بیمه مشترکین برق اظهار داشت: از امسال مشترکین برق خانگی چنانچه بابت نوسانات برق دچار آسیب و خرابی وسایل برقی شوند می‌توانند به صورت برخط از طریق تلفن همراه و یا مراجعه تلفنی نسبت به تکمیل پرونده اقدام و شرکت‌های بیمه طرف قرارداد توانیر برابر ضوابط نسبت به بازپرداخت خسارات اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های پانزدهمین هفته پویش #الف- ب- ایران در هفته آینده گفت: طرح توسعه منابع آب و خاک مرزی طی هفته آینده به افتتاح می‌رسد. ما 12 استان مرزی با کشورهای همسایه داریم که رودخانه‌های مرزی و حوزه‌های آبریز مشترک با آنها داریم و با همه این 15 کشور معاهدات معتبر بین‌المللی داریم.

وزیر نیرو با بیان اینکه استقرار جمعیت در مناطق مرزی مستلزم توسعه منابع آب و خاک در این مناطق است، خاطرنشان کرد: 1500 میلیارد تومان در 16 هزار و 500 هکتار از اراضی استان‌های کرمانشاه و ایلام بابت آبیاری و زه‌کشی هزینه شده که طی هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: اجرای این طرح‌ها علاوه بر نقش موثر در تولید مواد غذایی منجر به 11 هزار شغل مستقیم و 3000 شغل غیرمستقیم می‌شود و همچنین فرصتی برای آبادانی استان‌های مرزی خواهد بود.

اردکانیان با بیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم، دولت 333 هزار هکتار شبکه اصلی آبیاری و زه‌کشی را به بهره‌برداری خواهد رساند، بیان داشت: اگر در مقایسه با شایستگی مردم و حقوق آنها بخواهیم گزارشی ارائه دهیم هنوز راه قابل ملاحظه‌ای باید پیموده شود تا بهترین کیفیت خدمات‌رسانی به مردم ارائه شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.