همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران، تقویت و استحکام شبکه بانکی را به ارمغان می‌آورد

پیام رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار؛

همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران، تقویت و استحکام شبکه بانکی را به ارمغان می‌آورد

رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روزخبرنگار گفت: اصحاب رسانه نماد شفافیت و آگاهی در جامعه هستند و بی‌تردید تلاش‌های خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه همراه با ارائه پیشنهادها و بیان انتقادات کارآمد، راهکاری سازنده در مسیر رشد و توسعه نظام بانکی و اقتصادی ایران اسلامی است.

به گزارش دیوان اقتصاد،متن کامل پیام کورش پرویزیان به شرح ذیل است؛
روز خبرنگار، یادآور زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه اصحاب رسانه و فرصتی است گران‌بها برای پاسداشت مقام رفیع مجاهدانی که در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.
ضمن گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به همه اصحاب پرتلاش این عرصه تبریک می‌گویم و از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در تولید و انعکاس دقیق اخبار وگزارش هایی که ترسیم کننده دستاوردهای نظام بانکی است و تقویت و استحکام شبکه بانکی را به ارمغان می‌آورد، تشکر و قدردانی می‌نمایم.
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در سایه تلاش و همراهی شما اصحاب محترم رسانه، شاهد توسعه پایدار و روز افزون شبکه بانکی در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است؛ باشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.