بزرگ‌مردی از جنس مردم‌داری و مسئولیت اجتماعی

پدر ترویج مصرف بهینه آب

بزرگ‌مردی از جنس مردم‌داری و مسئولیت اجتماعی

یک‌شنبه, ژولیه 3, 2022 - 00:19 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

خسرو رفیعی در زمره دانشجویان قدیمی عرصه روابط عمومی و ارتباطات در دهه پنجاه و شصت بوده و از شاگردان فعال و خوشنام کلاس درس زنده یاد پروفسور حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران است و اساسا روحیه ای مردم‌دار و ارتباطی دارد.  

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از شارا، خسرو رفیعی رییس کنونی انجمن روابط‌عمومی ایران است. وی در 31 امرداد سال 1333 در سرزمین زاینده رود ایران؛ اصفهان نصف جهان؛ دیده به جهان گشود.

وی در زمره دانشجویان قدیمی عرصه روابط عمومی و ارتباطات در دهه پنجاه و شصت بوده و از شاگردان فعال و خوشنام کلاس درس زنده یاد پروفسور حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران است و اساسا روحیه ای مردم‌دار و ارتباطی دارد.

چیزی نگذشت که وی با این پیشینه علمی و ذات ارتباطی پا در عرصه مدیریت روابط عمومی در سازمان‌های مختلف نهاد که موفقیت‌های کاری بسیاری را از جمله مدیریت روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با " آب" را از ایشان سراغ داریم.

داشتن روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر؛ سرعت در انجام طرح ها و برنامه ها؛ استفاده از همه ظرفیت‌های موجود محیط کار؛ بکارگیری استعدادهای کارکنان و مشارکت دادن همه بخش‌ها در انجام وظایف سازمانی از جمله ویژگی‌های بارز مدیریتی و اجرایی وی می‌باشد. از آنجایی‌که کشور ما از لحاظ جغرافیایی خشکسالی‌های زیادی را تجربه می‌کند؛ حضور مقتدرانه؛ دلسوزانه و جسورانه خسرو رفیعی در کمک به ترویج مصرفه بهینه آب و گسترش فرهنگ صرفه جویی در آن با توجه به مشکلات فراوان آبی کشور خصوصا در دهه هفتاد و هشتاد باعث شد تا اعتماد مردم به دولتمردان در همراهی و همکاری جهت رفع معضل کم آبی بطرز چشمگیری افزایش یافته و سطح مشارکت مردم در کمک به عبور از بحران آب بطور شگفت انگیزی به منصه ظهور برسد و این دقیقا یعنی ارتقای سرمایه اجتماعی کشور.
خسرو رفیعی با حضوری پر رنگ در صدا وسیما و رسانه‌‌های مکتوب و غیرمکتوب و همراهی و همکاری تنگاتنگ با اصحاب رسانه و ارباب جراید و خبرنگاران؛ توانست مصداق و مثال شایسته‌ای برای انجام وظایف حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی سازمانی خویش باشد. به جهت سال‌های متمادی؛ مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر و خالصانه وی در کمک به حفظ و حراست از منابع آبی کشور؛ این نعمت شگفت‌انگیز و بی‌نظیر الهی؛ جای دارد که مهندس خسرو رفیعی را "پدر ترویج مصرف بهینه آب" بنامیم.

باشد که این عنوان؛ یادآور زحمات بزرگ مردان از جان گذشته‌ای باشد که همواره دل در گرو آبادانی ایران عزیزمان دارند.

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.
 

 

 

دکتر حسن خسروی
عضو کوچکی از جامعه بزرگ روابط عمومی و ارتباطات ایران.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.