تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های هلال احمر با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش

تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های هلال احمر با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش

به همت سازمان هلال احمر کیش ساختمان اداری، درمانگاه و داروخانه هلال احمر و همکاری و مساعدت سازمان منطقه آزاد کیش به زودی راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، رحیم سرهنگی در این دیدار از بهره برداری چند طرح هلال احمر تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی هلال احمر و اجرای عملیات عمرانی توسط سازمان منطقه آزاد کیش ایستگاه هلال احمر در منطقه کشتی یونانی در هفته های آینده کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سرهنگی در ادامه به تکمیل و بهره برداری از ساختمان اداری هلال احمر در دوماه آینده در میدان سعدی توسط جمعیت هلال احمر نیز اشاره کرد و افزود: با تحقق این امر مهم درمانگاه و داروخانه تامین داروهای هلال احمر کیش نیز در این مجموعه فعالیت خود را آغاز می کنند و شاهد انفاقات بسیار خوبی در این حوزه خواهیم بود.

محمد شهاب الدین محمدی عراقی نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری و مساعدت های سازمان منطقه آزاد کیش در راستای پیگیری تکمیل و بهره برداری از طرح های نام برده شده اظهار داشت: امیدواریم با همکاری های فی مابین هلال احمر و سازمان منطقه آزاد کیش بتوانیم بیشتر از پیش برای پیشرفت این حوزه و رفع مشکلات موجود تلاش کنیم.

گفتنی است، رئیس مرکز مستقل جمعیت هلال احمر کیش در ادامه این دیدار گزارش عملکردی از فعالیت های انجام شده این مجموعه به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ارائه کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.