اختصاص 880 میلیارد تومان اوراق خزانه به آب و برق مسکن مهر

اختصاص 880 میلیارد تومان اوراق خزانه به آب و برق مسکن مهر

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر با بیان اینکه ۸۸۰ میلیارد تومان از محل اسناد خزانه اسلامی برای تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر تخصیص پیدا کرد، گفت: مشکل نصب انشعاب آب و برق در واحدهای مسکن مهر برطرف شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،محمدرضا امیرکمالی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود برخی از واحدهای مسکن مهر آماده تحویل هستند اما آب و برق ندارند، گفت: پس از اینکه سال گذشته 880 میلیارد تومان از محل اسناد خزانه اسلامی برای تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر تخصیص پیدا کرد استقبال خوبی از سوی پیمانکاران صورت گرفت.

وی افزود: تزریق این مبلغ باعث شد تا تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر تقویت شده و سرعت گیرد، پس هر نقطه‌ای از کشور که واحدهای مسکن مهر در حال احداث و افتتاح باشد، آماده وصل انشعابات هستیم.

امیرکمالی با تأکید بر اینکه مشکلی از بابت تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر نیست، اظهار داشت: امیدوار هستیم امسال نیز از محل اسناد خزانه مبلغ مناسبی در اخبار وزارت نیرو قرار گیرد، چرا که برخی از واحدهای مسکن مهر هنوز از نبود تصفیه‌خانه آب و فاضلاب رنج می‌برند و ساخت این تصفیه‌خانه‌ها حداقل دو سال طول می‌کشد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر ادامه داد: برای تأمین آب پایدار واحدهای مسکن مهر نیازمند احداث تصفیه‌خانه آب و فاضلاب هستیم، اما خوشبختانه تصفیه‌خانه‌های شهر پردیس و پرند افتتاح شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.