رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران امروز و در جریان بازدید سرزده از شعبه دکتر فاطمی در جریان آخرین اقدامات و نحوه خدمت رسانی به بیمه گزاران قرار گرفت و خواستار ارائه خدمت بی نظیر به مردم به عنوان یکی از رسالتهای این شرکت شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
علی جباری: رسالت بیمه ایران، ارائه خدمت بینظیر به مردم است
علی جباری: رسالت بیمه ایران، ارائه خدمت بینظیر به مردم است
به گزارش دیوان اقتصاد، علی جباری در جریان این بازدید ۳ ساعته ضمن گفت و گو با همکاران ادارات خسارت، صدور و مالی شعبه فاطمی، رسالت بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم و جلب رضایت آنها اعلام کرد.
وی خواستار تلاش و مشارکت بیشتر در کنار شناسایی نیازهای بیمهای بیمه گزاران توسط خانواده بیمه ایران شد و یکی از وظایف دوره جدید مدیریتی این شرکت را رسیدن به دوران اوج ایران دانست.
جباری همچنین ضمن بررسی وضعیت پرتفوی شعبه، راهکارهای قابل استفاده برای رفع موانع احتمالی جهت جذب بیشتر پرتفوی شعبه را اعلام و تأکید کرد؛ همکاران شعبههای خسارتی در خط اول ارتباط با مردم هستند و همین موضوع اهمیت خدمترسانی خوب به مردم را مضاعف میکند.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران ضمن تأکید بر این مسئله که تعداد بالای نمایندگان بیمه ایران یک مزیت رقابتی در جریانهای بیمهای است؛ استفاده از پناسیل شعبه جهت صدور انواع بیمهنامهها را نیز مورد ارزیابی و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 193,440 | |
دلار | - | 707,200 |
لیر | 20,500 | |
پوند | 904,700 | |
یوان | 98,100 | |
یورو | 751,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 523,600,000 | |
سکه تمام | 501,750,000 | |
سکه نیم | 270,500,000 |