اختصاصی/ تکریم مشتریان به سبک بیمه کوثر

اختصاصی/ تکریم مشتریان به سبک بیمه کوثر

بیمه کوثر، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه ایران که با فروش بیش از ۲۰همت در نه ماهه سال جاری توانسته سهم تقریبی ۷درصدی از فروش کل صنعت بیمه را به خود اختصاص دهد، طی سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در جهت نوسازی و بهسازی شبکه خدماتی خود در سراسر کشور انجام داده است. این اقدامات با هدف ارتقای کیفیت خدمات، بهبود تجربه مشتریان و تطبیق با استانداردهای روز دنیا برنامه‌ریزی شده‌اند.

بهسازی و نوسازی، گام دیگری به‌سوی کسب رضایت مشتریان
به گزارش دیوان اقتصاد، بیمه کوثر در راستای ارتقای شبکه خدمات، با خرید ساختمان‌های جدید و در شان مشتریان خود در بیش از ده استان از جمله خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، لرستان و گلستان توانسته این سطح از برنامه‌های توسعه‌ای را نیز تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد.

تمرکز بر تحول دیجیتال
علاوه بر نوسازی‌های فیزیکی، تحول دیجیتال به یکی از اولویت‌های اصلی شرکت تبدیل شده است. بیمه کوثر با تجهیز به سیستم‌های آنلاین بیمه‌ای، امکان ارائه خدماتی مانند صدور بیمه‌نامه، پرداخت خسارات و پیگیری امور را به شکل برخط فراهم کرده است. این تغییرات نه تنها کاهش زمان و هزینه‌ها را در پی داشته است، بلکه تجربه‌ای ساده‌تر و رضایت‌بخش‌تر برای مشتریان ایجاد کرده است.

تعهد به خدمات باکیفیت و مشتری‌مدار با نوسازی و گسترش زیرساخت‌های فیزیکی و دیجیتالی ، بخشی از برنامه‌های جامع بیمه کوثر برای ایجاد تجربه‌ای متفاوت و متناسب با نیازهای مشتریان بوده که تمام این تحولات نشان‌دهنده تعهد به ارتقا و افزایش کیفیت خدمات و توجه به رضایت مشتریان است. برای اطلاعات بیشتر درباره دستاوردهای این شرکت، گزارش‌های رسمی بیمه مرکزی و درگاه‌های اطلاع رسانی بیمه کوثر منابعی قابل استناد و در دسترس خواهد بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.