حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل این شرکت، در نشست تبیین سیاست های فروش بیمه نوین در سال ۹۶ با نمایندگان این شرکت، ضمن اشاره به تغییر بازار، بر اهمیت طراحی برنامه ها و فرآیندهای جدید تأکید کرد و گفت: باتوجه به تحولات جاری، روش های سنتی دیگر پاسخگوی شرایط موجود نیست و به همین منظور، از ابتدای سال جاری استراتژی تغییر در رویه های اجرایی شرکت و طراحی خدمات و محصولات مطابق با شرایط بازار و نیاز بیمه گذاران در دست اجرا و نهایی سازی است و هم راستا با آن راهکارهای هماهنگ سازی بیشتر بین فعالیت ستادی، شعب و شبکه فروش نیز دنبال می شود.
کارت اتوپلاس خدمتی نوین به بیمه گذاران نوین
کارت اتوپلاس خدمتی نوین به بیمه گذاران نوین
به گزارش دیوان اقتصاد،کریم خان زند همچنین شناسایی بازارهای جدید را جزئی از برنامه پیش روی شرکت بیمه نوین دانست و گفت: شرکت های بیمه برای بازشناسی بازار و طراحی خدمات و محصولات مطابق با نیاز و دغدغه مشتریان، باید از تجربیات نمایندگان و شبکه فروش خود بهره بگیرند چرا که همچنان معتقدم مشتری مداری، حلقه گمشده و مغفول در صنعت بیمه است. شرکت بیمه نوین هم با رویکرد خدمت محور و مبتنی بر شناسایی نیاز مشتریان ارائه خدمات و طرح های جدید بیمه ای را در برنامه خود قرار داده است.
کریم خان زند در همین خصوص از ارائه خدمت جدید شرکت بیمه نوین با عنوان "طرح اتوپلاس" بیمه نوین، خبر داد و افزود: با داشتن نگاه مشتری محور و شناخت دغدغه آنها از بروز خسارت، جبران هزینه های مالی و زمانی ناشی از آن، به زودی از سوی بیمه نوین علاوه بر پوشش های بیمه نامه بدنه، پوشش های جدید با سطح جدیدی از خدمات امدادی رایگان و متنوع ارائه می شود؛ که در همین راستا طرح ارائه خدمات ویژه بیمه بدنه اتومبیل با نام "کارت اتوپلاس"، با همکاری سازمان جهانگردی و اتومبیلرانی، از سوی شرکت اجرا می شود و در اجرای آن گروهی از نمایندگان شرکت نیز مشارکت خواهند داشت.
وی در ادامه گفت: طرح نوینی "کارت اتوپلاس"، با خدمات ویژه و رایگان شرکت بیمه نوین و امداد خودرو با هدف ارائه خدمات مطلوب تر و با سرعت و کیفیت بیشتر به دارندگان بیمه نامه بدنه شرکت بیمه نوین، یکی از طرح های جدید این شرکت است که به زودی اجرایی و در مرحله نخست در شعب استان تهران پیاده سازی می شود.
در این طرح، علاوه بر ارائه پوشش های یک بیمه نامه بدنه، پوشش های جدید و خدمات امدادی رایگان با سطح نوینی از خدمات، برای اولین بار در کشور به منظور ایجاد آسودگی خاطر مشتریان گرانقدر ارائه می شود.
کریم خان زند با اشاره به اجرای این طرح در دو سطح "اتوپلاس" و "اتوپلاس طلایی" تشریح کرد: در هر دو سطح از این طرح، در صورت بروز مشکل فنی اتومبیل بیمه گذاران بیمه نامه بدنه، خدمات یکپارچه و ویژهای از سوی شرکت بیمه نوین و سازمان طرف قرارداد، برای پرداخت خسارت ارائه می شود و دارندگان کارتهای اتوپلاس طلایی، می توانند خدمات امدادی و خسارت و همچنین دارندگان کارتهای اتوپلاس از خدمات امدادی بهره مند خواهند شد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد