توانمندسازی شبکه فروش و رعایت اصول و رفتار حرفه‌ای در بیمه آسماری

توانمندسازی شبکه فروش و رعایت اصول و رفتار حرفه‌ای در بیمه آسماری

معاون شبکه فروش و عضو هیأت مدیره شرکت بیمه آسماری در همایش مدیران و روسای شعب این شرکت، در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد شعب بیمه آسماری از زحمات و تلاش های پرسنل شعب و شبکه فروش قدردانی و ابراز امیدواری کردند که با اجرایی شدن طرح و برنامه های آتی و تلاش و همدلی هرچه بیشتر همکاران شعب و ستاد، بتوانیم برای سال ۱۴۰۴ سهم بیشتری از پرتفوی رشته اموال در مناطق آزاد را به خود اختصاص دهیم.

به گزارش دیوان اقتصاد، فرزان فروزانفر معاون شبکه فروش و عضو هیأت مدیره شرکت بیمه آسماری در همایش مدیران و روسای شعب این شرکت، در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد شعب بیمه آسماری از زحمات و تلاش های پرسنل شعب و شبکه فروش قدردانی و ابراز امیدواری کردند که با اجرایی شدن طرح و برنامه های آتی و تلاش و همدلی هرچه بیشتر همکاران شعب و ستاد، بتوانیم برای سال ۱۴۰۴ سهم بیشتری از پرتفوی رشته اموال در مناطق آزاد را به خود اختصاص دهیم.

بر اساس این گزارش، فرزان فروزانفر با اشاره به ظرفیت محدود جذب نمایندگی، به توانمندسازی شبکه فروش فعلی و همچنین تعیین تکلیف وضعیت برخی از نمایندگان غیرفعال تاکید داشته و در همین راستا، برگزاری مستمر و موثر دوره های آموزشی فنی و بازاریابی را یکی از عوامل تاثیرگذار در این خصوص عنوان کردند و در ادامه در خصوص دوره های آموزشی در سال ۱۴۰۳ برای نمایندگان و پرسنل شعب اروند، قشم و ارس که به صورت حضوری برگزار گردید توضیحاتی ارائه دادند.

وی برگزاری ماهیانه جلسات بر خط و آنلاین با مدیران شعب به منظور افزایش سرعت در رفع مشکلات احتمالی و پاسخ به سوالات و چالش های پیش روی مدیران شعب به دور از بروکراسی اداری و به صورت مستقیم توسط معاونین و مدیران ستادی را لازم دانست و افزود بررسی راهکارهای ارائه شده توسط پرسنل و مدیران شعب به جهت مواجه مستقیم آنها با مسائل، از عوامل بسیار موثر در رفع موانع، افزایش و بهبود سرعت و کیفیت ارائه خدمات و ایجاد چابکی در شرکت می باشد.

فروزانفر به دستورالعمل درجه بندی نمایندگان به عنوان شاخصی برای ارزیابی عملکرد آنها و ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری اشاره کرد و گفت در بازبینی دستورالعمل درجه بندی، نمایندگان به سه سطح درجه یک، دو و سه تقسیم شده که عمده امتیازات براساس شاخص های فروش و بازاریابی، فنی و رفتاری تعیین می شوند.

معاون شبکه فروش شرکت بیمه آسماری از روسای شعب خواست ضمن شناخت بیشتر و ایجاد ارتباط حرفه ای و موثر با مدیران و مسئولین در مناطق آزاد، ضمن برگزاری جلسات با آنها از پتانسیل های بالقوه موجود، در راستای ترویج و توسعه هر چه بیشتر فرهنگ بیمه در مناطق استفاده نمایند.

وی تأکید کرد: صداقت، شفافیت و رعایت اصول و رفتار حرفه ای سرلوحه همه امور است و می تواند تک تک ذینفعان شرکت را بهره مند کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.