حرکت بانک مسکن به‌سوی مشتری‌مداری هوشمند و توسعه خدمات غیرحضوری

علی خورسندیان اعلام کرد:

حرکت بانک مسکن به‌سوی مشتری‌مداری هوشمند و توسعه خدمات غیرحضوری

مدیرعامل بانک مسکن، در نشست مدیران و روسای شعب این بانک در استان اردبیل، با تأکید بر لزوم تغییر رویکردها و حرکت به سمت بانکداری نوین، اظهار کرد: مشتری‌مداری هوشمند از جمله سیاست‌های اصلی بانک مسکن در سال‌جاری است که در راستای تحول و بهبود خدمات بانکی دنبال می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی توانمند و متخصص، افزود: با تخصص‌گرایی و بهره‌گیری از دانش و تجربه سرمایه انسانی، امیدواریم در مسیر توسعه، تعالی و پیشرفت در یک افق روشن گام برداریم.

خورسندیان خاطرنشان کرد: بانک مسکن به‌عنوان بازوی اجرایی طرح‌های ملی حوزه مسکن، موظف است خدماتی متمایز به مردم ارائه دهد تا ضمن افزایش رضایت‌مندی، نقش خود را در حل معضلات حوزه مسکن ایفا کند.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه بانکداری سنتی پاسخگوی نیاز امروز مشتریان نیست، ادامه داد: باید با پرهیز از روش‌های سنتی، فصل نوینی از خدمات هوشمند، غیرحضوری و خلاقانه را برای افزایش رضایت مشتریان رقم بزنیم.

وی بر لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بانکداری تأکید کرد و گفت: در کنار جذب مشتری، باید رفتار حرفه‌ای و خلاقانه را در دستور کار قرار دهیم تا پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان باشیم.

تمرکز بر صنایع وابسته به ساختمان و تنوع‌بخشی به حوزه‌های سرمایه‌گذاری
خورسندیان همچنین با اشاره به اینکه بانک مسکن نباید صرفاً به بخش مسکن محدود شود، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در صنایع وابسته به ساختمان و ایجاد زنجیره ارزش در این بخش، می‌تواند به پایداری بیشتر منابع بانک کمک کند.

وی افزود: در توسعه تأمین مالی، باید از ابزارهای نوینی مانند اوراق گام بهره بگیریم و پاسخ‌گوی توقعات مشتریان از طریق ایده‌های خلاقانه و نوآورانه باشیم.

مدیرعامل بانک مسکن مشکل اصلی بانک را ناترازی منابع و مصارف دانست و تأکید کرد: در این شرایط باید با ارائه محصولات جدید، جذب منابع و بازاریابی مؤثر، بانک را از وضعیت موجود خارج کنیم.

وی همچنین از هدایت ۱۰ درصد منابع بانک به سمت فعالیت‌های غیرمسکن خبر داد و گفت: با تمرکز بر صنایع مرتبط با ساختمان، می‌توان در استان‌ها تفاهم‌نامه‌هایی با واحدهای صنعتی و تولیدی امضا کرد و زمینه‌های همکاری مشترک را فراهم ساخت.

خورسندیان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار با نائب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران در سفر به اردبیل اشاره کرد و افزود: در این گفت‌وگو، ظرفیت بانک مسکن برای ارائه تسهیلات به بخش صنعت نیز مطرح شد و امیدواریم از این فرصت در قالب تفاهم‌نامه‌های استانی بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

در این نشست، صابر عسکرپور عضو هیات‌مدیره بانک مسکن و معاون مدیرعامل در امور مالی و مصطفی تقوی، عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی نیز دیدگاه‌ها و برنامه‌های بانک در سال جاری را تشریح کردند.

همچنین در ادامه این جلسه، تعدادی از رؤسای شعب و مسئولان دوایر مدیریت استان اردبیل به بیان نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در خصوص بهبود روند ارائه خدمات، توسعه خدمات غیرحضوری و ارتقاء کیفیت فعالیت شعب پرداختند. 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.