نقش موثر روابط‌عمومی در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان

نقش موثر روابط‌عمومی در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان

ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل روابط عمومی، بر نقش موثر روابط عمومی در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در نشست با مدیران و معاونان اداره کل روابط عمومی، با تاکید بر تولید محتوای هنرمندانه و خلاقانه، گفت: تلاش کنید تا با ارتقاء سطح دانش و تخصص حرفه‌ای و تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت، انعکاس مطلوبی از فعالیت‌ها و واقعیت‌های موجود بانک داشته باشید.

ابراهیمی فعالیت‌های روابط عمومی را ترکیبی از هنر و تخصص توصیف کرد و ابراز داشت: روابط عمومی می‌تواند با تعامل موثر و ارتباط دقیق با رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و استفاده از ابزارهای نوین همچون شبکه‌های اجتماعی و سکوهای اینترنتی بیش از پیش در ارتقای برند و جایگاه اجتماعی بانک نزد مخاطبان نقش آفرین باشد.

مدیرعامل بانک سپه دوام و بقاء سازمان‌ها در عصر ارتباطات و اطلاعات، را مستلزم شناخت تمامی ابزارها، امکانات و ویژگی‌های خاص این برهه زمانی دانست و افزود: باید تلاش شود تا در فعالیت‌های روابط عمومی از سرمایه انسانی مسلط به سواد رسانه‌ای و خبره در حوزه تبلیغات به نحو مطلوب استفاده شود.

ابراهیمی در پایان با تقدیر و تشکر از همکاران روابط عمومی سراسر کشور ابراز امیدواری کرد تا روابط عمومی بانک یکصد ساله سپه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیر‌گذار در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و امید‌آفرینی در بخش‌های مختلف بانک موثر واقع شود.

شایان ذکر است، ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه صبح امروز 27 اردیبهشت ماه همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور در اداره کل روابط عمومی بانک سپه با مدیران و کارکنان این اداره دیدار و این روز را به همکاران روابط عمومی تبریک گفت.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.