كارگاه آموزشی با عنوان: «ارتباط موثر با بیمه ‎گذاران؛ اعتماد و رضایت مندی»

پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند؛

كارگاه آموزشی با عنوان: «ارتباط موثر با بیمه ‎گذاران؛ اعتماد و رضایت مندی»

کارگاه‌‌ آموزشی «ارتباط موثر با بیمه‎ گذاران؛ اعتماد و رضایت مندی» از ساعت 9:00  تا 11:00 روز سه‌شنبه 20 خرداد 1404 به صورت برخط از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود. 

به گزارش دیوان اقتصاد، در این کارگاه آموزشی محورهای «ایجاد و برقراری ارتباط موثر با بیمه‎ گذاران و خسارت‎ دیدگان»، «هنر متقاعد کردن بیمه‎ گذاران و زیان دیدگان در واحدهای صدور و خسارت با هدف کسب اعتماد و رضایت حداکثری»، «چگونگی کنترل گفتگوی بیمه‎ ای در واحدهای خسارت و صدور»، « روش ‎های برخورد و مواجهه با مخالفت ‎ها و اعتراضات» توسط محمد فرزان، مدرس دانشگاه، کارشناس رسمی قوه قضائیه و کارشناس شرکت بیمه دانا ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.ir می‌باشد.

پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.