بیمه رازی به روزهای اوج خود باز می‌گردد

علیرضا حجتی:

بیمه رازی به روزهای اوج خود باز می‌گردد

مدیرعامل شرکت بیمه رازی با شرکت در برنامه زنده "رازی در یک نگاه" که از صفحه آپارات بیمه رازی پخش شد به صورت مستقیم با مخاطبان سخن گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، علیرضا حجتی گفت: روزهای پر تنش ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۴ با کمک و تلاش مضاعف همکاران و شبکه فروش به اتمام رسید و با لطف خداوند متعال توانستیم کارنامه مطلوبی از خود بجای بگذاریم البته هنوز تا رسیدن به نقطه اوج فاصله داریم ولی امیدواریم که روزی به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در طول یکسال و نیم گذشته اتفاقات خوبی با همراهی تیم معظم بیمه رازی رقم خورد که جا دارد از زحمات یکایک همکاران و شبکه فروش قدردانی نماییم.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه رزای تاکید کرد: زمان پرداخت خسارت ها کاهش پیدا کرده است و در تلاش هستیم که این مدت به کمتر از ۲۴ ساعت تبدیل شود.

حجتی از راه اندازی سیستم های بیمه ای برخط به عنوان ایجاد زیرساخت برای شرکت نامبرد و افزود: سیستم های برخط شرکت مانند رازی‌تک و… با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و همچنین سایر مدیریت ها که هرکدام به اندازه بضاعت خود نقش آفرینی کردند به بهره برداری رسید.

وی گفت: توانمند سازی شبکه فروش اتفاق بسیار خوبی بود چرا که کارگزاران و نمایندگانی که پیش از این با شرکت کار نمی کردند، در حال حاضر همه مشغول فعالیت هستند. ما به شبکه فروش اعتماد کردیم و آنها هم به ما اعتماد کردند، در نتیجه این اعتماد باعث شد فروش خوبی را در جشنواره ها داشته باشیم و مهم ترین اتفاقی که در این زمینه شاهد بودیم تیم سازی و تشکیل سازمان فروش بود.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر مهم بود شفافیت صورت های مالی ادامه داد: با پیگیری وصول مطالبات شرکت توانستیم پرداخت خسارت ها را بهترکنیم.

وی پیرامون حدود اختیارات شعب گفت: حدود اختیارات شعب و شبکه فروش افزایش یافته و در تلاش هستیم که همکاران در بخش نظارت فعالیت بیشتری داشته باشند.

علیرضا حجتی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: هدف ما فروش در رشته های کم ریسک و سود ده و حرکت شرکت در اقیانوس آبی است. رشته های آتش سوزی، زندگی و باربری بازدهی و نقدینگی خوبی دارند و برای آنها جشنواره های فروش برگزار کردیم. البته خرده فروشی و سوق دادن شبکه فروش به این سمت کار سخت و طاقت فرسایی بود که انجام شد.

وی ادامه داد: غربالگری قرارداد های زیان ده بیمه ای کار سختی بود اما با همکاری معاونت ها به خوبی انجام شد و باعث شد ضریب خسارت شرکت در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۴ به کمتر از ۵۰ درصد برسد که اتفاق بسیار مهمی بود.

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: طرح های جدید بیمه ایی هما، هما پلاس، زیگورات، طرح های بیمه های آتش سوزی، دانشنامه الکترونیکی و … باعث ایجاد هیجان مثبت در همکاران و شبکه فروش شد. در حال حاضر ۲۲ هزار بیمه نامه دانشنامه الکترونیکی صادر شده است.

عضو هیات مدیره بیمه رازی در پایان خاطرنشان کرد: در تمام مراحل زندگی کاری خود همواره با مشکلاتی مواجه می شویم، باید سعی کنیم افکار منفی و انرژی های منفی را از خود دور کنیم و برای اهداف خود مبارزه کنیم، به یکدیگر روحیه دهیم و برای ارتقای یکدیگر تلاش کنیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.