چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی که از تاریخ ۲۷ اردیبهشتماه آغاز شده بود، پس از پنج ماه فعالیت مستمر و رقابتی فشرده، در تاریخ ۱۵ مهر به کار خود پایان داد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
پایان موفقیتآمیز چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی
پایان موفقیتآمیز چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی

به گزارش دیوان اقتصاد، چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی که از تاریخ ۲۷ اردیبهشت آغاز شده بود، پس از پنج ماه فعالیت مستمر و رقابتی فشرده، در تاریخ ۱۵ مهر به کار خود پایان داد. این دوره از جشنواره، با هدف تقویت سبد محصولات و افزایش کیفیت فروش، تمرکز ویژهای بر رشتههای کلیدی آتشسوزی، باربری و بیمههای زندگی داشت. استقبال از این رویداد در میان شبکه فروش سراسر کشور بینظیر بود؛ به طوری که بیش از ۹۰ درصد شبکه فروش در این رقابت بزرگ مشارکت فعال داشتند. نکته حائز اهمیت و متمایز در این دوره، معیارهای هدفمند ارزیابی عملکرد و رتبهبندی نمایندگان و شعب است که منحصراً بر اساس شاخصهای حیاتی “وصول حق بیمه” و ” نقد فروشی” انجام می شود .
این رویکرد نشاندهنده تعهد بیمه رازی به پایداری مالی و کیفیت درآمدزایی است. چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی، یک رویداد استراتژیک بود که طراحی آن بر مبنای اصول مدیریت عملکرد مبتنی بر نتیجه شکل گرفت.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 224,630 | |
دلار | - | 1،043,050 |
لیر | 21,100 | |
پوند | 1,415,400 | |
یوان | 114,200 | |
یورو | 1،225,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 975,100,000 | |
سکه تمام | 978,000,000 | |
سکه نیم | 521,000,000 |