نخستین همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مقامات ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان و مقامات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی مدیرعامل بیمه معلم در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزارشد.
لزوم افزایش هزینه برای آموزش شبکه فروش
لزوم افزایش هزینه برای آموزش شبکه فروش
به گزارش دیوان اقتصاد، نخستین همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مقامات ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان و مقامات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی مدیرعامل بیمه معلم در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزارشد.
این همایش با حضور مدرسانی چون پائول انچر (paul Ancher) مشاور و مدرس روشهای فروش در کمپانی بیمه AXA و ING انگلستان و مارکوس کرامر (Markus Kramer) مدیر بازاریابی شرکتهای آستون مارتین و هارلی دیویدسون برگزار شد.
ابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم در این همایش، بازاریابی و فروش را رکن اساسی یک شرکت بیمه عنوان کرد و گفت: آموزش شبکه فروش، ایجاد ثروت برای شرکت بیمه است و فروش صحیح، نقش مهمی در پیشبرد برنامهها و تحقق اهداف عالی شرکت دارد.
تحسیری با بیان اینکه شرکت بیمه معلم به این موضوع باور داشته و توان خود را در سال ۹۶، بر حوزه بازاریابی متمرکزکرده است، افزود: بیمه معلم،سال جاری را «سال توسعه بازاریابی و افزایش رضایتمندی مشتری» نامگذاری کرده است.
وی ادامه داد: آموزش بازاریابی برای شبکه فروش به پویایی و چابکی شرکت بیمه خواهد انجامید و هزینه کردن برای آموزش، هدر نمیرود؛ بلکه به ثروت شرکت که همانا شبکه فروش متفکر و چابک است، میافزاید.
مدیرعامل شرکت بیمه معلم با اشاره به برنامه توسعه همکاری بیمه و کشتیرانی یادآورشد: نگاه ما محدود به دو بازار آموزش و پرورش و کشتیرانی نیست، با برگزاری این همایش بهدنبال آن هستیم، نمایندگان بیمه معلم در بازارهای مختلف فعالیت کنند.
همچنین محمد سعیدی، رئیس هیاتمدیره و مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در همایش بازاریابی بیمه معلم گفت: صنعت بیمه بهعنوان یکی از شاخصهای توسعه یافتگی همواره مطرح بوده است و شرکتهای مرتبط با این صنعت بهعنوان یکی از عمدهترین نهادهای اقتصادی فعالیت دیگر نهادها را پشتیبانی میکنند.
سعیدی افزود: اگر اقتصاد یک کشور به بیمه و حمایتهای ناشی از آن متکی نباشد، در معرض خطرهای بزرگ و جبرانناپذیری قرار خواهد گرفت.سعیدی با بیان اینکه متاسفانه صنعت بیمه کشور در مقایسه با وضعیت بیمه در جهان از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه صنعتی است که باید ریسکها را پوشش دهد و نباید خودش در معرض ریسک باشد.
او ادامه داد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بیمه معلم پیشنهاد میکند که از فرصت بهوجود آمده نهایت استفاده را با هدف ارتقای سطح آموزش و شیوههای مدرن بازاریابی، ببرد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نورزد. دراین همایش پژمان بازغی و پرستو صالحی از هنرمندان کشورمان حضور داشتند. این دو هنرمند سفیران بیمه معلم در مدارس هستند تا فرهنگ بیمه در بین دانش آموزان ترویج یابد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد