پیام تبریک وزیر اقتصاد به مدیران و کارکنان خانواده بزرگ وزارت اقتصاد

پیام تبریک وزیر اقتصاد به مدیران و کارکنان خانواده بزرگ وزارت اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی خطاب به کارشناسان، کارکنان و مدیران خانواده بزرگ وزارت اقتصاد، موفقیت کسب شده در جشنواره شهید رجایی را به آنها تبریک گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد،متن کامل پیام مسعود کرباسیان به کارکنان وزارت اقتصاد به شرح زیر است:

در ابتدا اعیاد بزرگ قربان و غدیر، که فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفوس و تقرب به درگاه الهی است را تبریک و تهنیت می گویم. امیدوارم که در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج) در تمام عرصه ها موفقیت قرین زندگی تان باد.

همه ما شاهد بودیم که در هفته گذشته و در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و دو سازمان تابعه آن یعنی سازمان امور مالیاتی و گمرک به عنوان دستگاه های برتر در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان مورد تقدیر ریاست محترم جمهور قرار گرفتند. کسب برترین رتبه ها در مهمترین جشنواره ای که کارویژه آن سنجش عملکرد دستگاه های دولتی در میزان خدمت رسانی به مردم و عملکرد مبتنی بر ماموریت هاست، افتخاری بزرگ برای یکایک ما محسوب شده و قطعا چنین افتخاری جز با همراهی، همدلی، تعهد و تشریک مساعی همه ارکان، اجزا و نیروهای پرتلاش این وزارتخانه میسور نمی گردید.

اکنون که در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال هستیم کسب این افتخارات بار مسئولیت ما را سنگین تر کرده و می طلبد که با جد و جهد بیشتر همه تلاش و همت خود را در مسیر ارتقاء بهره وری سازمانی و کیفیت خدمت رسانی به مردم ایران عزیز بکار بندیم. ارتقاء شفافیت، توسعه و تعمیق دولت الکترونیک و بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطاتی و اطلاعاتی و حذف مقررات و دستورالعمل های زائد در ارائه خدمات به مردم در چهارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه های اعلامی رییس جمهور محترم، اقدامات اساسی است که با همت شما همکاران تلاشگرم می تواند تحولات محسوسی در فضای اقتصادی کشور ایجاد کند.

در پایان لازم میدانم بار دیگر از زحماتی که شما عزیزان در یک سال گذشته متقبل شدید و اکنون در جشنواره ای باشکوه نام خود را بر صدر لیست خدمتگزاران موفق دستگاه های دولتی نشاندید تشکر و قدردانی نموده و تداوم این توفیقات را از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.