Galaxy Note 8 فردا در سه شهر ایران عرضه می‌شود

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ:

Galaxy Note 8 فردا در سه شهر ایران عرضه می‌شود

یک‌شنبه, اکتبر 8, 2017 - 16:12 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مراسم رونمایی از گوشی جدید سامسونگ، Galaxy Note 8برگزار شد و مدیر ارشد این شرکت خبر از عرضه مستقیم این گوشی جدید در سه شهر ایران را داد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، این مراسم با حضور بام سوک هانگ مدیر بخش ایران کمپانی سامسونگ، علیرضا توسلی، مدیر ارشد سامسونگ در ایران و دیگر فعالان این شرکت و برخی چهره های شاخص هنری ایران مانند بزرگمهر حسین پور برگزار شد.

در ابتدا بام سوک کانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران گفت: امروز همه در این مکان جمع شده ایم تا از پرچمدار جدید سامسونگ در ایران رو نمایی کنیم. این محصول که یکی از منحصر به فرد ترین دستگاه های این صنعت است، تنها یک تلفن همراه نیست، بلکه دستگاهی است تا خلاقیت را در زندگی شما بیشتر کند.

وی همچنین در ادامه گفت: با استفاده از این دستگاه می توان خلاقیت های ذهنی را وارد عرصه عمل کرد و این دیوایس به شما این قابلیت را می دهد که کوچک ترین ایده هایتان را نیز به صورت کامل ثبت کنید.

همچنین علیرضا توسلی مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس در این مراسم با یادآوری سرویس خدمات ویژه گوشی های پرچمدار سری اس گفت: برای نوت هشت نیز این سرویس برقرار است. و خریداران این گوشی برای استفاده از این خدمات باید تا پایان آذر ماه گوشی خود را روشن کرده و یک پیامک به شماره ای که اعلام شده است ارسال کند.

وی همچنین با اشاره به طرح پیش فروش این گوشی نیز گفت: پیش بینی ما این بود که محصولات را از هفته سوم مهر ماه برای خریداران ارسال کنیم، اما خوشبختانه برنامه ها به خوبی پیش رفتند و ارسال در حال انجام است و به زودی نیز پایان می پذیرد.

توسلی همچنین با اشاره به عرضه این کالا در فروشگاه های معتبر ایران گفت: Galaxy Note 8 از فردا در چهار فروشگاه آغاز می شود، که این فروشگاه ها در سه شهر تهران، مشهد و تبریز مستقر هستند و برای کسانی این گوشی را خریداری می کنند، تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به یکی از خاص ترین ویژگی های این موبایل اشاره کرد و گفت: ویژگی VoLTE که می توان آن را صدا بر روی شبکه LTE نیز نامید، به مصرف کننده این توانایی را می دهد تا صدای مخاطب را با کیفیت HD بشنود. علاوه بر این هنگام مکالمه نوع اینترنت نیز نزول نمی کند و سرعت نیز کاهش نمی یابد. که این موضوع با همکاری اپراتورهای ایران به خوبی در حال انجام است.

توسلی علاوه بر این به توسعه بازار شرکت سامسونگ در ایران اشاره کرد و گفت: فروش گاه هایی هم اکنون در ایران فعالیت می نند که به صورت تخصصی به فروش و مشاوره در خصوص محصولات این شرکت عمل می کنند و این برنامه وجود دارد که این فروشگاه ها روز به روز نقش بیشتری در بازار ایران بازی کنند.

گلکسی نوت هشت با صفحه نمایش بدون مرز 6.3 اینچی سوپر امولد بزرگترین صفحه نمایش را در بین سری نوت سامونگ دارد. این گوشی با دو دوربین واید و تله که به صورت کاملا جداگانه کار می کنند و از سنسور 12 مگاپکسلی نیز برخوردار هستند، یکی از خاص ترین دوربین ها را در میان گوشی های هوشمند داراست.

همچنین مقاومت قابل قبول این گوشی در مقابل آب و گرد و غبار آن را به یک از گوشی های مقاوم کمپانی سامسونگ بدل کرده است.

گلکسی نوت هشت از دو پردازنده هشت هسته ای برخوردار است که می تواند با بهره گیری از این پردازنده ها خاصیت مولتی تسکینگ خود را به خوبی هر چه تمام تر اجرا کند. همچنین با بهره گیری از یک باتری 3300 میلی آپری توان قابل قبولی را به مصرف کننده خود ارائه می دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.