عودت هزینه‌های اخذ شده از پیامک‌های ارسالی به شماره ۱۹۵

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد؛

عودت هزینه‌های اخذ شده از پیامک‌های ارسالی به شماره ۱۹۵

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اخذ هزینه از پیامک‌های ارسالی به شماره ۱۹۵ به دلیل پیکره‌بندی اشتباه در سامانه بوده و هزینه‌های کسر شده طی چند روز آینده عودت داده خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، محمد جواد آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت: گزارشی از دوستان در خصوص اخذ هزینه از پیامک‌های ارسالی به شماره ۱۹۵ دریافت کردم و پس از بررسی متوجه صحت گزارش شدم.
متاسفانه بدلیل پیکره بندی اشتباه در سامانه این هزینه کسر می‌شد. بنا بر اعلام اپراتورهای اول و دوم از ساعت یازده شب گذشته این ایراد برطرف و هزینه‌های کسر شده طی چند روز آینده عودت داده خواهد شد. ایراد در اپراتور سوم هم تا فردا حل خواهد شد.
از دوستانی که پیگیر بودند و اشکال موجود را منعکس کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
مجموعا تا کنون چهل هزار پیامک به این سامانه واصل که نصف آن به شکل صحیح ارسال شده و از مجموع گزارشات دریافتی، سیم کارتهای مزاحم بسیاری شناسایی و مسدود شده است.
جزئیات آمار بزودی از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام خواهد شد.
فاز اول این سامانه برای پیامک‌های ارسالی از طریق شماره های همراه بود. بزودی قابلیت دریافت گزارش برای شماره های ثابت و نیز شماره های مراکز ارسال پیامک را نیز فعال خواهیم کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.