تنها عنصر بی رقیب و غیر قابل کپی برداری، نیروی انسانی کارآمد است

منصور کریمیان:

تنها عنصر بی رقیب و غیر قابل کپی برداری، نیروی انسانی کارآمد است

یک‌شنبه, می 29, 2016 - 12:45 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیریت شعب استان خوزستان نیروی انسانی را مهمترین تکیه‌گاه سازمانی دانست و گفت: تنها عنصر بی رقیب و غیر قابل کپی برداری، نیروی انسانی کارآمد است.

به گزارش دیوان اقتصاد، منصور کریمیان مدیر شعب استان خوزستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری همایش سراسری مدیران در خصوص اهمیت مشتری مداری در حاشیه این مراسم گفت: همه ما قبول داریم که اساس کار بانکها مشتری مداری است و بانکها برای توفیق و دستیابی به اهداف خود لازم است مشتری مداری را زیربنای تمام فعالیتهای خود قرار دهند و این اصل باید در تمام ارکان بانک مورد توجه قرار گیرد.

کریمیان در ادامه نحوه دستیابی به مشتری مداری مطلوب را این چنین تشریح کرد: هیچ سازمانی بدون تعهد و تلاش کارکنان خود نمی تواند موفق گردد و تعهد و تلاش در کارکنان بوجود نمی آید مگر با اهمیت به نیازهای آنها و انگیزه بخشی به کارکنان.

وی در مورد اهمیت آموزش در ارتقاء سطح کارکنان اظهار داشت: در قسمت آموزش و به جهت آینده نگری و پرورش نیروهای کارآمد می‌توان تعدادی از نیروهای جوان، تحصیل کرده و باهوش از طریق آزمون و مصاحبه انتخاب شوند و جهت آموزش و تحقیق به کشورهایی که در بانکداری موفق عمل کردند اعزام شوند.

این مدیر استانی افزود: باید سعی شود با دانشگاه های تراز اول ارتباط بگیریم تا بتوانیم طرح‌هایی را از جانب آنها دریافت و در سازمان خود اجرایی کنیم.

وی در پایان سایر پیشنهادهای خود را در حوزه آموزش را این چنین مطرح کرد: لازم است آموزش مجازی به منظور ارتقاء سطح علمی کارمندان اجرا شود، نفرات برتر دوره های آموزشی هر استان تشویق شوند و پاداش بگیرند و اجرای دوره های آموزشی تکمیلی در فواصل معین برای مسئولین و کارمندان واحدها در رابطه با شغل آنها و مسائل روز برگزار شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.