معرفی خدمات گروه مالی سامان به فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشيمي

معرفی خدمات گروه مالی سامان به فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشيمي

گروه مالی سامان در بیست‌وسومین نمایشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران حضور فعالی خواهد داشت.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نمایشگاه که از امروز آغاز شده و تا 19 اردیبهشت ماه ادامه دارد، مدیران ارشد شرکت‌های عضو گروه مالی سامان، با حضور در غرفه‌ اختصاصی بانک در سالن 44، پاسخگوی پرسش‌های مختلف مدیران سازمان‌ها، شرکت‌ها و سایر علاقمندان خواهند بود.

این گزارش حاکی است، بانک سامان به‌عنوان یکی از بانک‌های فعال در زمینه ارایه خدمات ارزی، با نگاهی ویژه به صنعت نفت و گاز آمادگی دارد تا ظرفیت‌های ارتباطی و اجرایی خود را برای ارائه خدمات ارزی و ریالی، به تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی و غیرنفتی، بازرگانان و شرکت‌های خدمات و حمل‌و‌نقل ارایه کند.

براساس این گزارش، گروه مالی سامان تاکنون توانسته است با ایجاد طیف وسیعی از معاملات مالی ازجمله پرداخت‌های بین‌المللی بانکی و همچنین کمک به سرمایه‌گذاری خارجی در ایران و تولیدات مشترک شرکت‌های ایرانی و خارجی در صنایع نفت و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، سهم قابل‌توجهی در رفع نیازهای فعالان اقتصادی در این حوزه داشته است.

گفتنی است، بیست‌وسومین نمایشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران از 16 تا 19 اردیبهشت ماه در محل دائمي نمايشگاه‌های بين‌المللي تهران برگزار می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.