آغازدوره جدید برنامه های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین

آغازدوره جدید برنامه های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین

دوره جدید برنامه­ های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین با هدف ارتقای مهارت های شغلی آنان به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات بانکی در سطح شعب این موسسه از یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، این دوره­­ ها توسط معاونت توسعه منابع انسانی موسسه اعتباری کاسپین طراحی شده است و مقرر گردید کارکنان موسسه در کلیه رده­ های شغلی در کنار فراگیری مباحث بانکداری و تخصصی، اصول ارتباط با مشتریان و علوم رفتاری را نیز بیاموزند.
بنابر این گزارش عنوان نخستین دوره از این برنامه­ های آموزشی “ارتباطات اثربخش و مشتری­ مداری در موسسه اعتباری کاسپین “می­باشد که از روز یکشنبه هفته جاری آغاز و به مدت ۱۰ روز با هدف بهره ­مندی از دستاوردهای علمی جدید برای جلب رضایت مشتریان و ایجاد امکان ارائه خدمات مطلوبتر ادامه خواهد یافت.
گفتنی است شرکت کننده­ گان این دوره­ ها، پس از پایان دوره در آزمون مربوطه شرکت و پس از موفقیت، گواهی­نامه آموزشی خود را دریافت خواهند کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.