دانشجويان به بانك ملت طرح و ايده بدهند، جايزه بگيرند

دانشجويان به بانك ملت طرح و ايده بدهند، جايزه بگيرند

بانك ملت با همكاري دانشگاه تهران، مجموعه مسابقاتي تحت عنوان"مسابقه ايده ملت (Mellat Idea)" برگزار مي كند.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانك ملت با همكاري دانشگاه تهران، مجموعه مسابقاتي تحت عنوان"مسابقه ايده ملت (Mellat Idea)" با محورهاي مختلف جهت كسب ايده و طرح‌هاي خلاقانه از دانشجويان، برگزار مي كند.
اين مسابقات با هدف به‌كارگيري رويكرد نوآوري باز (Open Innovation) و بهره‌گيري از سرچشمه‌هاي تفكر و خلاقيت در محيط دانشگاهي كشور، برپا خواهد شد.
بر اساس اين گزارش، نخستين دوره اين مسابقات با محور تدوين برنامه بازاريابي و تبليغاتي براي محصولات بانكي در مهرماه ۱۳۹۷ برگزار مي‌شود و در اين مسابقه دانشجويان مقاطع كارشناسي تا دكتري مي‌توانند با مسائل و موضوعات حائز اهميت كسب‌وكاري بانك ملت و چگونگي تدوين يك برنامه بازاريابي و تبليغاتي براي محصولات‏/خدمات آشنا شوند و در همين مسير، ايده‌ها و تفكرات خلاقانه‌ خود را بروز دهند و به توسعه توانايي‌ها و مهارت‌هاي خود بپردازند.
تشويق و ترويج خلاقيت، ايده‌پردازي و به‌كارگيري آموخته‌هاي دانشگاهي در راستاي مسائل كسب‌وكاري، پرورش مهارت‌ها و روحيه همكاري و كار تيمي، آموزش و آشناسازي دانشجويان با چگونگي تدوين برنامه بازاريابي و تبليغاتي براي محصولات‏/خدمات بانك و استخراج و كشف ايده‌ها و طرح‌هاي خلاقانه، اهداف برگزاري مسابقه ايده ملت است.
محصولات بانكي منتخب براي اين دوره از مسابقات شامل همراه بانك ملت، همراه پلاس، اينترنت بانك اشخاص حقيقي، طرح متخصصين، طرح پرنيان، سپان و باشگاه مشتريان بانك ملت خواهد بود.
در اين مسابقه، اطلاعات اوليه درباره محصولات‏/خدمات منتخب جهت تدوين برنامه بازاريابي و تبليغات در وبسايت مسابقه به تيم‌هاي شركت‌كننده ارائه مي‌شود و دانشجويان فرصت دارند تا در قالب يك تيم و در نقش افراد اجرايي و مشاور در زمينه بازاريابي و تبليغات، برنامه‌هاي خود را براساس ايده يا فرصتي كه در بازار براي اين محصولات شناسايي كرده اند، ارائه دهند.
در اين مسابقات به ۱۰ تيم برتر جوايزي به شرح ذيل اعطا مي شود؛
تيم اول۲۴۰ ميليون ريال (۸۰ ميليون ريال براي هر يك از اعضاي تيم)، بسته هديه بانك ملت، گواهينامه شركت در مسابقه و همكاري از سوي بانك ملت در خصوص رساله‌هاي اعضاي تيم در صورت مرتبط بودن با صنعت بانكداري
تيم دوم ۱۵۰ ميليون ريال (۵۰ ميليون ريال براي هر يك از اعضاي تيم)، بسته هديه بانك ملت و گواهينامه شركت در مسابقه
تيم سوم ۹۰ ميليون ريال (۳۰ ميليون ريال براي هر يك از اعضاي تيم)، بسته هديه بانك ملت وگواهينامه شركت در مسابقه
تيم هاي چهارم تا دهم بسته هديه بانك ملت و گواهينامه شركت در مسابقه

گواهينامه اعطا شده به اعضاي تيم‌ها، در زمان شركت در مراحل استخدامي بانك ملت (در صورت برگزاري آزمون استخدام) حائز اهميت بوده و در مصاحبه‌هاي تخصصي، امتياز مثبت خواهد داشت.
علاقه مندان به شركت در مسابقه براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند از اول خردادماه به صفحه اينترنتي مسابقه به نشاني www.bankmellat.ir/mellatidea.aspx يا ميز مسابقه در دانشكده مديريت دانشگاه تهران مراجعه و يا سوالات خود را به پست الكترونيك به نشاني mellatidea@bankmellat.ir ارسال نمايند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.