گشايش ساختمان جديد شيرخوارگاه شبير با مشاركت بانك ملت

گشايش ساختمان جديد شيرخوارگاه شبير با مشاركت بانك ملت

بزرگ ترين و مجهزترين شيرخوارگاه كشور با حضور وزير تعاون، رفاه و تامين اجتماعي، عضو هيات مديره و قائم مقام مديرعامل بانك ملت، استاندار و شهردار تهران، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و اعضاي هيات مديره مجمع خيرين كشور به صورت رسمي گشايش يافت.

به گزارش دیوان اقتصاد، شيرخوارگاه و خانه نوباوگان شبير كه با مشاركت ۲۰ ميليارد ريالي بانك ملت به بهره برداري رسيده، استانداردترين و پيشرفته ترين ساختمان شيرخوارگاه در كشور است كه حتي در خاورميانه بي نظير است.
ساختمان جديد قديمي ترين شيرخوارگاه كشور كه در سال ۱۳۳۷ از سوي مرحوم شبير در منطقه محروم ۱۷ شهريور جنوبي بنا نهاده شده است، در پنج طبقه و با مساحت ۸ هزار متر مربع احداث شده و به بام سبز(روف گاردن)، زمين بازي مدرن و ... نيز مجهز شده است.
احداث ساختمان جديد شيرخوارگاه شبير كه ظرفيت نگهداري ۱۵۰ كودك را دارد، در سال ۹۴ به همت گروهي از خيران و سازمان بهزيستي كشور شروع شده و در سال جاري به بهره برداري رسيده ضمن اين كه براي ساخت آن حدود ۱۹ ميليارد تومان هزينه شده است.
حبيب الله بوربور رييس مجمع خيرين كشور در مراسم افتتاح رسمي اين ساختمان با قدرداني از مسوولان بانك ملت به دليل مشاركت در احداث اين ساختمان به احداث ساختمان شيرخوارگاه رقيه از سوي بانك ملت نيز اشاره كرد و اين كارها را باقيات صالحات براي خيران خواند.
در اين مراسم، محمد شريعتمداري وزير تعاون و رفاه اجتماعي، انوشيروان محسني بندپي استاندار تهران، پيروز حناچي شهردار تهران ، وحيد قبادي دانا معاون وزير تعاون و رييس سازمان بهزيستي و همچنين رييس و اعضاي هيات مديره مجمع خيرين كشور سخنراني كردند.
در اين مراسم از دست اندركاران احداث اين ساختمان با حضور وزير تعاون و مسوولان شهر تهران قدرداني شد و لوح سپاسي به امضاي وزير به علي رضا لگزايي عضو هيات مديره بانك ملت به نمايندگي از دكتر محمد بيگدلي مديرعامل اين بانك اهدا شد.
شريعتمداري در اين لوح خطاب به دكتر محمد بيگدلي مديرعامل بانك ملت آورده است: اكنون كه به ياري خداوند منان و در سايه توجه حضرت ولي عصر(عج)، شاهد به ثمر نشستن اقدام جمعي از بهترين نيكوكاران و خيران اين مرز و بوم هستيم كه مشق عشق كردند و مهرباني را نثار نوباوگان و كودكاني كردند كه از سايه سار مهر پدر و مادر محرومند، بر خود لازم مي دانم كه از جنابعالي قدرداني كنم.
در ادامه اين لوح خطاب به مديرعامل بانك ملت آمده است: درود بر شمايي كه از تبار باران هستيد و كرامت را در هم آميخته ايد و طراوت، شادابي، رويش، سرسبزي و زندگي را به فرزندان محروم از كانون گرم خانواده، هديه مي دهيد. شما يار ديار امروزيد و يادگار ماندگار فردا.
وزير تعاون، اين لوح سپاس را به شكرانه سخاوت و مناعت همچنين تلاش ها و پيگيري هاي مستمر مديرعامل بانك ملت در احداث و راه اندازي و همچنين تجهيز شيرخوارگاه و خانه نوباوگان شبير، به وي تقديم كرده است.
پس از اين مراسم، ساختمان جديد شيرخوارگاه شبير به دست وزير تعاون، رفاه و تامين اجتماعي به صورت رسمي افتتاح شد.
علي رضا لگزايي، عضو هيات مديره و قائم مقام مديرعامل و علي اكبر صابريان مدير امور دفتر مديريت و روابط عمومي بانك ملت هم همراه با وزير تعاون و ديگر مسوولان شهري از بخش هاي مختلف شيرخوارگاه بازديد كردند.
بر اساس اين گزارش، هيات امناي شيرخوارگاه شبير به پاس مشاركت و نگاه خيرانديشانه مسوولان بانك ملت، يك طبقه از ساختمان جديد شيرخوارگاه را به نام بانك ملت نامگذاري كردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.