بانكداري ديجيتال، پيشرانه اين بانك به سوي جايگاه اصلي خود به عنوان يك بانك توسعه اي

بانكداري ديجيتال، پيشرانه اين بانك به سوي جايگاه اصلي خود به عنوان يك بانك توسعه اي

منصور يوسفي نيا معاون برنامه ريزي و فناوري بانك صنعت و معدن گفت: بانكداري ديجيتال پيشرانه بانك به سوي جايگاه اصلي خود به عنوان يك بانك توسعه اي تخصص محور بوده و اقدامي برای پاسخگویی به نیازهای مشتری برای خدمات نوآورانه است.

به گزارش دیوان اقتصاد، وي در نشست تحول ديجيتال با كارشناسان بخش هاي مختلف اين بانك ضمن بيان مطلب فوق افزود: هم اكنون حركت به سمت بانكداري ديجيتال در تمام مؤسسات مالي و غيرمالي كشور آغاز شده و بانك صنعت و معدن به عنوان يك بانك توسعه اي براي بهبود تعامل با مشتريان و فراهم آوردن ابزارهاي مناسب به منظور ارزيابي حرفه اي مشتريان و تسهيل فرآيندهاي كاري نيازمند ايجاد تحول ديجيتال است.
يوسفي نيا عنوان داشت: در اين بانك ما به دنبال ايجاد يك دگرديسي در نوع رابطه مشتري با بانك هستيم زيرا فرآيندهاي كاري در يك بانك توسعه اي با بانك هاي تجاري متفاوت است و با ايجاد ابزارهاي فناورانه و ديناميك كردن فرآيندها توسط يك تيم كارشناسي متخصص كه به فرآيندهاي بانك اشراف دارند، اين فرآيندها براي مشتريان شخصي سازي مي شود.
احمد آهي مدير امور فناوري اطلاعات و ارتباطات اين بانك نيز اظهار داشت: در بانكداري ديجيتال در نهايت به دنبال ايجاد سيستم (PAAS) Process As a Service هستيم كه خوشبختانه در بانك پروسه هاي كاري آن مشخص شده و بانك اكنون در آستانه مهندسي مكانيزه كردن فرآيندها قرار دارد و مي توانيم اولين بانكي باشيم كه پايلوت بانكداري ديجيتال در كشور است.
وي خاطر نشان كرد: در اين بانك يك سيستم يكپارچه ايجاد شد و طراحي فرآيندها بر مبناي آموزه هاي ديجيتالي را در دست انجام داريم كه همزمان لازم است مدل كسب و كار بانك نيز در عرصه اين اكوسيستم جديد بانكداري متحول شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.