برگزاری اجلاس بین‌المللی آب با حضور ۱۵ کشور

برگزاری اجلاس بین‌المللی آب با حضور ۱۵ کشور

چهارشنبه, سپتامبر 23, 2020 - 15:40 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر نیرو گفت: ۱۵ کشور عصر امروز به صورت ویدئو کنفرانس در یازدهمین «اجلاس شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری» شرکت می‌کنند.

به گزارش دیوان اقتصاد،رضا اردکانیان» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: سال‌های گذشته مرکزی برای مدیریت آب شهری با مشارکت تعدادی از کشورهای منطقه و نیز سایر کشورها تاسیس شد.

وی ادامه داد: تعدادی از سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با مسایل آب و نیز برخی کشورهای اروپایی علاقمند نیز به عضویت این شورا درآمده‌اند.

اردکانیان گفت: عصر امروز یازدهمین اجلاس به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور ۱۵ کشور برگزار می شود که هشت کشور در سطح وزیر و بقیه در سطح معاون وزیر و سایر مقام‌ها شرکت می‌کنند.  ۹ سازمان بین‌المللی مرتبط نیز در این اجلاس حضور  دارند.

این اجلاس، با حضور جمهوری آذربایجان، افغانستان، بنگلادش، تاجیکستان، عراق، سوریه، قطر، آلمان، ارمنستان، ازبکستان، ترکیه، سوییس، عمان، مصر و هند عصر امروز به میزبانی ایران و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود.

 

برقراری آب و برق منطقه تالش 

وی در ادامه به وقوع سیل در منطقه تالش اشاره کرد و گفت: در اثر وقوع سیل در تالش، حدود سه هزار و ۷۰۰ مشترک بخش برق و بیش از یک هزار و ۱۶۰ مشترک آب دچار قطعی شدند که در همان ساعت اولیه، برخی اتصال ها برقرار شد، اتصال سایر مشترکان نیز با فراهم شدن شرایط، انجام می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.