سمینار حضوری و آنلاین راهکارهای نجات کسب و کارهای آسیب دیده در بحران های اخیر و پیشبرد آن در پساکرونا

سمینار حضوری و آنلاین راهکارهای نجات کسب و کارهای آسیب دیده در بحران های اخیر و پیشبرد آن در پساکرونا

از زمان شروع پاندمی کرونا و پیامدهای ناشی از آن، صاحبان کسب‌و‌کارها با مشکلات و چالش‌های متعددی پیش‌رو شده‌اند. با عنایت به شرایط، فناوری‌ها و پیشرفت‌های روز دنیا، قطعاً نیاز به شناخت و بهره‌برداری از روش‌های نوآورانه بازاریابی و فروش جهت برون‌رفت از بحران اخیر، بیش از پیش احساس می‌شود. آگاهی از مباحثی چون استراتژی‌های بازاریابی نوین، بلاک‌چین در تجارت، دیجیتال مارکتینگ، ارزهای رمزنگاری شده و … برای تجارت در دنیای امروز ضروری هستند.

به گزارش دیوان اقتصاد،مؤسسه آموزش عالی آزاد اندیشه معین به عنوان مرکز آموزشی – تخصصی گروه سرمایه‌گذاری تات، بانک آینده، شرکت تجارت ایران‌مال و سایر شرکت‌های گروه، با مأموریت تأمین نیازهای آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای گروه، جهت یاری به صاحبان کسب‌و‌کارها، وبینار تخصصی «راهکارهای نجات کسب‌و‌کارها در بحران‌های اخیر» را با حضور اساتید برجسته این حوزه به همراه پنل پرسش و پاسخ، برگزار می‌نماید تا چالش‌های محوری کسب‌و‌کارها در این دوران مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند و راهکارهای علمی- تخصصی برون‌رفت از این بحران جهت بقای کسب‌و‌کار و حتی توسعه و تبدیل این تهدید به فرصت در جهت پیشبرد کسب‌و‌کار با رویکردهای نوآورانه ارائه شوند.

سمینار تخصصی «راهکارهای نجات کسب‌و‌کارها در بحران‌های اخیر» پنج‌شنبه 20 آذرماه از ساعت 13:30 الی 16:30 به دو شکل حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. در برگزاری حضوری با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی حداکثر 30 نفر در سالن همایش مؤسسه با ظرفیت 200 نفره حضور می‌یابند و پنل پرسخ و پاسخ و مشاوره تخصصی با اساتید برجسته این حوزه نیز از ساعت 16:30 الی 18 برگزار می‌گردد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.