هتل ها به بورس می آیند

مدیر عامل شرکت بورس و اوراق بهادار:

هتل ها به بورس می آیند

یک‌شنبه, نوامبر 13, 2016 - 09:43 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیر عامل شرکت بورس و اوراق بهادار از اضافه شدن صنعت هتلداری در بورس تهران خبر داد وگفت: صنعت هتلداری در حال پذیرش در بورس است.

به گزارش دیوان اقتصاد، حسن قالیباف اصل در گفت و گو با ایبنا، در خصوص برنامه های بورس در شش ماهه دوم سال جاری ، افزود: ۳۷ صنعت در بورس تهران پذیرش شده اما در سال جاری صنعت هتلداری نیز به صنایع بورسی اضافه می شود.
وی ادامه داد:‌ کار پذیرش صنعت هتلداری در بورس در حال انجام بوده و قرار است تا در تابلوی بورس درج و به تدریج سهام آن عرضه شود.
وی اظهارداشت:‌ بنابر این با عرضه سهام هتل ها یک صنعت به بورس اضافه می شود.
مدیر عامل شرکت بورس و اوراق بهادار همچنین از پذیرش دو شرکت نیروگاهی و شرکت بورس تهران در بورس خبر داد و گفت :‌هم اکنون تعداد صنایع بورسی به ۴۱ صنعت رسیده است ضمن اینکه ۴۰ شرکت درخواست پذیرش در بورس را دارند که در حال مذاکره با آنها هستیم.
قالیباف اصل تصریح کرد:‌ هم اکنون ۱۰ شرکت در بورس و اوراق بهادار پذیرش شده اما هنوز به مرحله عرضه نرسیده اما امیدواریم تا آخر سال جاری عرضه شود.
وی درباره وضعیت بازار سرمایه نیز گفت: این بازار تحت تاثیر اخبار مختلف مربوط به اقتصاد جهانی و داخلی است و قیمت موادی نظیر مس، روی، نفت و غیره بر این بازار تاثیر گذار است.
وی با اشاره به انتشار گزارشات شش ماهه شرکت ها در بازار نیز تصریح کرد: برخی از شرکت ها درگزارش های خود نشان دادند که می توانند به بودجه های اعلامی دست یابند.
مدیر عامل شرکت بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: بازار سرمایه برآیند تمامی اخبار و نظراتی است که در بازار سرمایه فعالیت می کنند ضمن اینکه تاکید می کنم نوسان ذات بازار است و این امر درتمامی بورس های دنیا وجود دارد.
وی در مورد طولانی شدن زمان توقف برخی از نماد ها در بورس تهران گفت: نهاد ناظر و بورس تهران علاقه ای به بسته بودن نمادهای ندارد و همواره تلاش هایی برای بازگشایی انجام می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.