اجرای طرح‌های خاص بیمه‌ای همزمان با کمپین تبلیغاتی “مشکلات کم‌رنگ می‌شوند”

اجرای طرح‌های خاص بیمه‌ای همزمان با کمپین تبلیغاتی “مشکلات کم‌رنگ می‌شوند”

شرکت بیمه معلم طرح‌های خاص بیمه‌ای را همزمان با کمپین تبلیغاتی “مشکلات کم‌رنگ می‌شوند” اجرایی می‌کند.

به گزارش دیوان اقتصاد،شرکت بیمه‌ معلم قصد دارد با هدف معرفی خدمات خود به‌عنوان برندی مسئولیت‌پذیر، دارای ساختار و حساس به شرایط جامعه در ذهن مخاطب جایگاه‌سازی کند.

برندی در صنعت بیمه که حواسش [به مخاطب] هست و از او مراقبت می‌کند.

مراقبت می‌کند تا کامی تلخ نشود و اگر تلخ شد، تلخ نمانَد!

حوادث با اینکه قابل پیشگیری‌اند، اما قابل پیش‌بینی نیستند…

حوادث تلخند و در صورت بروز حادثه، این بیمه‌ها هستند که تلخی حادثه را بی‌اثر و مشکلات پس از آن را، کم‌رنگ می‌کنند.

بیمه عاملی‌ است که تلخی «ربودن» را به حمایتی از جنس «بودن» تبدیل می‌کند و اضطراب «بدبیاری» را به آرامشی از جنس «یاری» و سختی «درماندگی» را به شیرینی «درمان» پیوند می‌زند.

با بیمه مشکلات کم‌رنگ می‌شوند ،،،




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.