برتری بانک آینده در دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی

برتری بانک آینده در دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی

دوشنبه, نوامبر 21, 2016 - 12:58 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

   بانک آینده در دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، موفق به کسب عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «تکریم ارباب‌رجوع» شد.

 

   به گزارش دیوان اقتصاد،دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی با موضوع «روابط‌عمومی و تغییر برای پیشرفت»، طی روزهای 25 و 26 آبان‌ماه سال‌جاری و در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

   در مراسم اختتاميه این دوره از سمپوزیوم که با حضور جمع کثیری از صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان‌ها و استادان و متخصصان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی از داخل و خارج کشور برگزار شد، تنديس ويژه جشنواره از سوي هيأت داوران در بخش «تکریم ارباب‌رجوع» به روابط‌عمومی بانک آینده اعطا گردید.

  گفتنی است؛ این تندیس، در راستای ارج نهادن به شأن و جایگاه هم‌وطنان و ارباب‌رجوع گرامی و ارزش‌آفريني هرچه بیش‌تر براي مشتريان و ایجاد بسترهاي ارتباط دو سویه به روابط‌عمومی بانک آینده تعلق گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.