آیین تکریم و معارفه معاون اعتباری و عضو هیات عامل بانک کشاورزی

آیین تکریم و معارفه معاون اعتباری و عضو هیات عامل بانک کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی روز دوشنبه چهارم مرداد در مراسمی، انتصاب وهب متقی نیا به سمت معاون اعتباری و عضو هیات عامل بانک کشاورزی را اعلام و از خدمات مسعود جلالیان قدردانی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، روح اله خدارحمی در این جلسه با اشاره به نقش موثر بانک کشاورزی در ایجاد جریان مطمئن اعتباری در بخش کشاورزی اظهار داشت: بانک کشاورزی تمام قد از تولید در بخش کشاورزی حمایت می کند.
وی پرداخت بدون محدودیت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی را عاملی مهم در رشد کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد: در سال ۱۳۹۹ مقرر بود ۲۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه و تجهیز ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شود، در حالی که با وجود شرایط سخت کرونایی با همت و تلاش همکاران ما در سراسر کشور، ۳۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در این زیر بخش پرداخت شد.
خدارحمی همچنین بر لزوم غیرحضوری شدن فرایندها و خدمات اعتباری و استفاده از زیرساخت های بانکداری الکترونیک برای کاهش مراجعه مشتریان اعتباری به شعب تاکید کرد.
شایان ذکر است در پایان این جلسه، مدیرعامل بانک کشاورزی از اقدامات ارزنده و خدمات شایان مسعود جلالیان قدردانی و برای وهب متقی نیا در سمت جدید معاون اعتباری و عضو هیات عامل بانک کشاورزی آرزوی موفقیت کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.