سامانه پاسخگویی بانک قوامین (آوامین) از ابتدای سال جاری تا کنون پاسخگوی بیش از 80 هزار تماس مشتریان بوده است.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
پاسخگویی به بیش از 80 هزار تماس در سامانه آوامین
پاسخگویی به بیش از 80 هزار تماس در سامانه آوامین
به گزارش دیوان اقتصاد ، حمید موفق رئیس اداره روابط عمومی بانک با اعلام این خبر گفت: مرکز پاسخگویی بانک قوامین از ابتدای آغاز به کار در مجموع به 132 هزار تماس مشتریان بانک پاسخ داده است .
وی با بیان اینکه سامانه آوامین با هدف ایجاد بستر اطلاعاتی هوشمند، پویا و مشتری محور راه اندازی شد ، افزود: دستیابی به نظام اطلاع رسانی شفاف مطابق با حقوق ذی نفعان ورسیدن به جایگاه رقابتی پایدار در شبکه بانکی از نگاه مشتری از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه بود .
موفق با اشاره به اتصال سامانه شکایات بانک به مرکز پاسخگویی گفت: تجمیع واحدهای موثر در فرآیند پاسخگویی در این مرکز یکی از برنامه های عملیاتی شده در راستای توسعه مرکز پاسخگویی بانک است و بزودی اقدامات دیگر نیز در این حوزه انجام می شود.
رئیس اداره روابط عمومی قوامین تصریح کرد: سامانه پاسخگوئی آوامین بر اساس سند تحول و نیازهای مشتریان با در اختیار گرفتن ابزارهای نوین ارتباطی تجهیز و توسعه می یابد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 166,090 | |
دلار | - | 623,950 |
لیر | 17,900 | |
پوند | 815,800 | |
یوان | 87,000 | |
یورو | 678,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 483,850,000 | |
سکه تمام | 428,950,000 | |
سکه نیم | 266,500,000 |