زمینه همکاری با شرکت های سنگاپوری فراهم است

قائم مقام وزیر تعاون:

زمینه همکاری با شرکت های سنگاپوری فراهم است

یک‌شنبه, فوریه 28, 2016 - 17:45 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی ایران برای 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی خبر داد و زمینه همکاری با شرکت های سنگاپوری در این زمینه را فراهم توصیف کرد.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی ایران برای 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی خبر داد و زمینه همکاری با شرکت های سنگاپوری در این زمینه را فراهم توصیف کرد.
به گزارش بانک و اقتصاد به نقل از ایرنا،«محمدتقی حسینی» یکشنبه در سمینار بررسی دستاوردهای همکاری دریایی ایران و سنگاپور در تهران گفت: اقتصاد ایران برای دستیابی به رشد هشت درصدی آماده جهش است و شرکت های سنگاپوری می توانند در انجام پروژه های مشترک در بخش های مختلف اقتصادی با شرکت های ایرانی همکاری کنند.
حسینی افزود: بررسی ها نشان می دهد اقتصاد ایران به 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد و شرکت های سنگاپوری می توانند در بخش هایی مانند شرکت های دانش بنیان، مهارت های فنی و طرح های اشتغالزایی با ما همکاری کنند.
وی گفت: زمینه های لازم برای همکاری با شرکت های سنگاپوری فراهم شده است و انتظار داریم مناسبات دو کشور در همه زمینه ها بویژه سرمایه گذاری های مورد نیاز بیش از پیش توسعه یابد.
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآوری کرد: هرچند تحریم های ظالمانه بر روابط تجاری با سنگاپور تاثیر گذاشت اما همواره مناسبات ایران با این کشور رو به رشد بوده است.
شامگاه بیست و ششم دی ماه با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.
بر پایه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که بیست و سوم تیرماه بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 (انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه و چین به همراه آلمان) با حضور اتحادیه اروپا نهایی شد، باید در ازای کاهش برخی فعالیت های اتمی تهران، تحریم های هسته ای علیه این کشور لغو شود.
طرح های اقتصادی 20 میلیارد دلاری سازمان تامین اجتماعی
مدیرامور بین الملل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از سازمان فعال در امور بازنشستگی کشور از مزیت های زیادی برای سرمایه گذاری با شرکت های خارجی و توسعه اقتصادی کشور برخوردار است.
«رضا کاشف» افزود: سازمان تامین اجتماعی برای انجام هرگونه سرمایه گذاری مناسب آمادگی لازم را دارد.
این مسئول گفت: سازمان تامین اجتماعی با واگذاری بخشی از سهام شرکت های وابسته و تامین فایناس با شرکت های خارجی همکاری خود را آغاز می کند.
مدیرامور بین الملل سازمان تامین اجتماعی افزود: برای انجام فعالیت های اقتصادی پروژه های 20 میلیارد دلاری در این سازمان تعریف شده است و سرمایه گذاران می توانند در بخش های نفت، گاز، پتروشیمی، سیمان، حمل ونقل، زیرساخت ها و تولید تجهیزات پزشکی در ایران سرمایه گذاری کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.