شعبه بیمه "ما" در زنجان افتتاح و راه اندازی شد

شعبه بیمه "ما" در زنجان افتتاح و راه اندازی شد

یک‌شنبه, دسامبر 25, 2016 - 11:54 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

در راستای اهداف مشتری مدارانه و در جهت خدمت رسانی مناسب و سریع و در دسترس بودن،  شعبه بیمه "ما" در استان زنجان افتتاح شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،  آیین راه اندازی و افتتاح شعبه زنجان با  حضور صفدری مدیرعامل، شهردار منطقه یک زنجان ، برخی از مسئولین ناجا ، مدیرکل فرهنگی استاندار ، مدیرکل بانک ملت استان و قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، شفیعی مدیر امور شعب و رادسعید مدیر بازاریابی، فروش،تبلیغات وCRMبرگزار شد.

در ابتدای این مراسم رحمتی رییس شعبه زنجان بیمه "ما" ضمن تشکر از تشریف فرمایی صابریان مدیر امور شعب بانک ملت استان زنجان ، روسای شعب بانک ملت استان ، مدیر کل بیمه های ایران ، آسیا و دانا و روسای برخی دیگر از شرکت های بیمه ای و جمعی از مسئولین استانی اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده ای به مردم شریف زنجان ارائه دهیم  و یکی از شعبه های موفق در تکریم مشتری باشیم. تمام تلاشمان بر این خواهد بود که با خدمت رسانی سریع و دقیق و شفاف تمام مشتریانمان را حفظ و رضایتمندی آنها را بر اساس اصل مشتری مداری تامین کنیم. در انتها نیز گزارش عملکرد از روند فعالیت در استان توسط ایشان ارائه شد.

صفدری با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران  و تکریم ارباب رجوع صورت بگیرد. وی افزود: نظر به اینکه مشتری ولی نعمت ماست، بانک و بیمه باید به نحوی با تعامل با یکدیگر کار کنند تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشند.

قربانی نیز به فرآیند تبدیل باجه زنجان به شعبه و تشریح اهداف مورد نظر پرداختند.

قربانی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در بیمه "ما"  گفت: یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش، در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش و خدمت رسانی مناسب و شایسته بر اساس بازاریابی رابطه مند می باشد .

همچنین مدیران سازمان نظام مهندسی زنجان، مدیرعامل شرکت آناکیمیامنگنز زنجان، مدیر شرکت حفاری خطوط مخابرات استان زنجان، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای و شرکت آبفا و آبفار و هیات امنا بازار و اتحادیه طلافروشان از مهمانان حاضر در این مراسم بودند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.