تنوير افكار عمومی از وظايف مهم روابط عمومی ها است

سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد کیش:

تنوير افكار عمومی از وظايف مهم روابط عمومی ها است

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تحقق اهداف سازمانی بر نقش مهم روابط عمومي ها در حوزه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تاكيد كرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، نيكجو در جلسه ديدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با همكاران روابط عمومی که به مناسبت گرامي داشت ٢٧ ارديبهشت روز روابط عمومي و ارتباطات در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، گفت:  روابط عمومي در حوزه تنوير افكار عمومی به عنوان مبلغان جهادی نقش موثري را ايفا مي كنند به گونه اي كه اطلاعات آماده شده در سطح جامعه قابل اجرا و تاثیر گذار است.

وی  بر لزوم اهميت عرصه ارتباطات در روابط داخلي و بين المللي، اشاره كرد و افزود: نقش روابط عمومي در حوزه رسانه و ارتباطات بيشتر از گذشته حائز اهميت است.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش  "برقراری ارتباط با درون و بیرون سازماني" را يكي از مهمترین وظایف حوزه روابط عمومی برشمرد و گفت: روابط عمومي ها در جامعه زبان گویای سازمان و پل ارتباطی دو طرفه با جامعه هدف هستند.

محمد نیکجو در ادامه سخنان خود با اشاره به این که حفظ و ایجاد تعامل میان اصحاب رسانه از مهمترین ابزارهای رسانه ای در این حوزه است، تصريح كرد: ايجاد تعامل سازنده ميان روابط عمومي و رسانه ها در راستاي پيشبرد اهداف سازماني از اهميت ويژه برخوردار است.

به گفته وی تلاش بي وقفه همكاران روابط عمومي سازمان و شركت هاي تابعه در ستاد تسهيلات سفرهای نوروزي ١٤٠١ باهدف اطلاع رساني سريع و به موقع بيانگر اين مهم است.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: اطلاع رساني مطلوب از  اقدامات انجام شده در حوزه هاي مختلف جزیره کیش در سطح کشور و حتی در عرصه بین المللی مبين جايگاه ويژه روابط عمومي ها می باشد.

نیکجو اظهار داشت: اجراي برنامه هاي زنده هر ساعت از شبانه روز با حضور مهمانان خارجی و داخلی در کیش، بخشي از فعالیت هاي ارزشمند روابط عمومي است.

وی در ادامه بيان داشت: رسانه ها در ادراک و تصمیم گیری مدیران ارشد سازمان تاثیر گزار هستند و تعامل ميان روابط عمومي و اصحاب رسانه راه گشايي اين امر مهم خواهد شد.

شایان ذکر است در این نشست رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از  کارکنان روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.