بازدید مدیران استانی بانک ایران زمین، از هلدینگ فناوری اطلاعات جامپ

بازدید مدیران استانی بانک ایران زمین، از هلدینگ فناوری اطلاعات جامپ

مراسم بازدید از ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین(جامپ) با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیر امور شعب استانها،مدیر امور روابط عمومی، مدیران شعب مناطق و مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه این بانک برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این دیدار فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ضمن ارائه گزارشی از تغییرات ایجاد شده طی 5 سال گذشته در حوزه بانکداری گفت: ما در سال 96 شعار بانک ایران زمین را به بانک دیجیتال تغییر دادیم. بانکداری دیجیتال یعنی ارائه سرویس به کسب و کارهای دیجیتال که در سوپر اپلیکیشن های مختلف که اکنون فعال هستند و مدل بانکداری باید به گونه ای باشد که بتوانند به آنها سرویس دهند.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین میزان تراکنش های غیرحضوری مشتریان این بانک را 97 درصد بیان کرد و گفت: اکثر تراکنش های مشتریان بانک به صورت الکترونیک و خارج از شعبه از طریق همراه بانک، اینترنت بانک، خودپردازها و دستگاه های POS انجام می شود.

اینالوئی در معرفی شرکت های هلدینگ جامپ افزود: همکاران ما در شرکت سابین تجارت آریا در حوزه پرداخت دیجیتال، مرکز نوآوری ایران زمین در بخش مرکز نوآوری و زیرساخت های فنی بانکداری دیجیتال، شرکت آرمان وفاداری آریا در حوزه نئوبانک ها و باشگاه مشتریان به عنوان پیشانی بانکداری دیجیتال و شرکت پدیسار انفورماتیک در بخش پشتیبانی سخت افزاری و مجری مرکز تماس بانک ایران زمین، 4 شرکتی هستند که بانک را در چرخه بانکداری دیجیتال پشتیبانی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر مجموعه ای بخواهد یک بانک بدون شعبه داشته باشد (نئوبانک)، بانک ایران زمین این پتانسیل و بستر را دارد که زیرساخت لازم برای این کار را در اختیار آن قرار بدهد.

در ادامه این جلسه محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین ایجاد ارتباط شفاف بین هلدینگ بانک و مجموعه حوزه اجرا را اتفاقی خاص بیان کرد و گفت: با توجه به تغییرات بنیادی که در بانکداری دیجیتال صورت گرفته است، این دیدار نقطه عطفی برای ایجاد ارتباطات قوی تر و نهایتا بهره وری مناسب و موفقیت چند برابر برای دو طرف خواهد بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.