مدیرعامل بیمه رازی با انتشار نامه ای جدایی خود از بیمه رازی را اعلام کرد.
خداحافظی نابهنگام مدیرعامل بیمه رازی
خداحافظی نابهنگام مدیرعامل بیمه رازی
به گزارش دیوان اقتصاد، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه رازی با انتشار نامه ای از بیمه رازی خداحاظی کرد. در متن پیام وی آمده است:
“چقدر زود شش سال و پنج ماه از زمانی که به عنوان مدیر عامل بیمه رازی منصوب شدم گذشت.
در این مدت با کمک همکاران و مدیران شرکت کارهای خوبی در بیمه رازی انجام شد. شش سال پر تلاطم و پرچالش که خوشبختانه در همه این تلاطمات با کمک همه ذینفعان از جمله نمایندگان، کارکنان، مدیران، هیات مدیره و سهامداران به موفقیت های بزرگی دست پیدا کردیم.
بیمه رازی به یک برند قوی و خوشنام چه در بین همکاران صنعت بیمه و چه در نزد مردم تبدیل شده است.
خسارت های معوق بیمه گذاران و زیان دیدگان بروز شده است و رضایت بیمه گذاران در بالاترین حد خود قرار دارد.
هیچ پرونده شکایتی در هیچ مرجع قضایی علیه بیمه رازی وجود ندارد و این در شرایطی است که بیش از دو میلیون بیمه گذار و بیمه شده هم اکنون تحت پوشش بیمه رازی هستند.
مدیرانی که در بیمه رازی انتخاب شدند چه مدیران ستادی و چه مدیران استانی همه بر مبنای دانش و تجربه و شایستگی ها و قابلیت های فردی انتخاب شدند و از تک تک آنها سپاسگذارم که بهترین عملکرد را در طول مدت همکاری داشته اند.
برند قوی و خوشنام بیمه رازی باعث انتخاب این شرکت در مجامع بسیار مهم از جمله عضویت در هیات رئیسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین الملل و عضویت در هیات مدیره انجمن مدیران صنایع گردید.
شش سال پیاپی تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به بیمه رازی گردید که دو سال اخیر آن تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده بوده است و امیدوار هستیم که چند روز دیگر برای سومین سال متوالی این تندیس به بیمه رازی به جهت عملکرد سال ٩۴ أعطا گردد.
آموزش کارکنان و نمایندگان به عنوان یک استراتژی اصلی در بیمه رازی در نظر گرفته شد و آموزش های انجام شده به عنوان یکی از ابزارهای پیاده سازی ابزار مدیریت دانش توانست که سطح دانش کارکنان و نمایندگان بیمه رازی به طور محسوسی ارتقا دهد.
جلساتی که در راستای پیاده سازی مدیریت دانش با نمایندگان در تهران و استانها برگزار میکردیم یکی دیگر از رموز موفقیت بیمه رازی در این شش سال بود چرا که نمایندگان بعنوان خط مقدم فروش می توانستند نقاط قوت و ضعف سازمان را به ما منتقل کنند و از فرصت ها و تهدیدهای موجود در بازار رقابت ما را آگاه سازند.
اجرای استراتژی الگوی واحد شعب یکی دیگر از رموز موفقیت بود در این مدت توانستیم تمام شعب و مراکز خدمات رسانی را به صورت متحدالشکل درآوریم و زیبایی و جذابیت فیزیک محل ارائه خدمت تاثیرات مطلوبی را در روحیه کارکنان و جذابیت برای مشتریان گذاشته است.
برندینگ، تبلیغات اثر بخش و ارتباط خوب با رسانه ها نیز از دیگر استراتژی های بیمه رازی بود که بهخصوص در دو سه سال اخیر با بهترین کیفیت ممکن انجام شد.
همچنین توانستیم برای نخستین بار در صنعت بیمه رتبه اعتباری بین المللی از یک موسسه رتبه بندی معتبر در اتحادیه اروپا أخذ نماییم.
قطعا به مانند هر کار دیگری نواقص و نقاط ضعف زیادی هم بوده که نتوانستیم آنها را برطرف نماییم.
اینک که در بهمن ماه ٩۵ از این شرکت جدا می شوم برای این شرکت آرزوی موفقیت می کنم و بار دیگر از تک تک همکاران، نمایندگان، مدیران، اعضا هیات مدیره و سهامداران تشکر می نمایم و امیدوارم همیشه بیمه رازی را بهتر و موفق تر ببینم و به آن افتخار کنم.”
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد