اطلاع رسانی اقدامات دولت در طرح نهضت ملی مسکن امیدآفرین است

وزیر راه و شهرسازی: 

اطلاع رسانی اقدامات دولت در طرح نهضت ملی مسکن امیدآفرین است

نشست شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در جریان دور دوم سفر رئیس جمهوری به یزد با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان وی و سرپرست بانک مسکن به میزبانی این بانک برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مهرداد بذرپاش مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در این نشست، تلاش برای خانه دار شدن آحاد جامعه و رفع دغدغه مسکن اقشار متوسط را نوعی عبادت دانست که منجر به نشاط و آرامش در جامعه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: رسالت اصلی این وزارتخانه بر اساس تعهد دولت، نیاز مردم و همچنین قانون مجلس شورای اسلامی در حوزه طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است که با همکاری دستگاه‌ها در حال پیشرفت است.

بذرپاش در جمع مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی گفت: حفظ انسجام میان مدیران شورای هماهنگی باید الگویی برای سایر استان‌ها باشد و اطلاع رسانی در مورد اقدامات انجام شده باید با جدیت انجام پذیرد.

وی افزود: سواد و هنر رسانه‌ای کردن اقدامات دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن می‌تواند موجب ایجاد حس امید در جامعه شود.

سرپرست بانک مسکن در سفر خود به یزد و با حضور در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی این استان گفت: طرح نهضت ملی مسکن با همت و پشتکار کارکنان تلاشگر در حوزه های مختلف وزارتخانه و بانک مسکن با سرعت درحال انجام است.

علی عسکری با اشاره به افتتاح و تحویل پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن که به دست رئیس جمهوری در یزد به متقاضیان واگذار شد، گفت: امیدوارم بانک مسکن بتواند مانند حضور در طرح های حمایتی مسکن ملی در دوره های گذشته، رسالت تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن را با حداکثر توان خود به پیش ببرد.

مدیرشعب بانک مسکن استان یزد نیز ضمن ارائه آمار تسهیلات پرداخت شده در بخش مسکن ملی به مقام عالی وزارت اظهار کرد: در استان تاکنون برای 5800 واحد طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات پرداخت شده است.

محمد غفوریان مبلغ قراردادهای منعقد شده در این بخش را 18 هزار و 600 میلیارد ریال و تسهیلات پرداخت شده را 10 هزار و 200 میلیارد ریال اعلام کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.