از موسسه ملل کارت بانکی با طرح دلخواه بگیرید

از موسسه ملل کارت بانکی با طرح دلخواه بگیرید

با توجه به گستردگی خدمات بانکی و تعدد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، مزیت رقابتی در ارائه خدمات به مشتریان می‌تواند بر روند رو به رشد آنها موثر باشد. هر خدمت متمایزی هرچند کوچک، می‌تواند رضایت بیشتر مشتریان را به همراه آورده و به رشد بانک‌ها یا موسسات مالی کمک کند.
در همین راستا موسسه مالی و اعتباری ملل در کنار تمامی خدمات خود، اقدام به صدور کارت بانکی با طرح دلخواه مشتری می‌کند. این خدمت که در بیشتر بانک‌ها برای صدور کارت هدیه به مشتریان ارائه می‌شود در این موسسه برای کارت‌ بانکی نیز چاپ شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد ،ملل کارت، کارت الکترونیکی است که مشتریان موسسه اعتباری ملل با همراه داشتن این کارت می توانند علاوه بر تمامی شعب موسسه، از طریق کانال های مختلف ارتباطی دیگر نظیر پایانه های خودپرداز موسسه اعتباری ملل و سایر بانک های عضو شتاب به حساب خود دسترسی داشته باشند.
علاوه بر ارائه کارت بانکی با طرح دلخواه مشتری، موسسه اعتباری ملل مانند سایر بانک‌ها، کارت هدیه با طرح دلخواه مشتری را نیز ارائه می‌کند.
بر همبن اساس، در راستای مشتری مداری امکان درخواست کارت سفارشی الکترونیک طرح ملل کارت و هدیه کارت در این موسسه برای مشتریان فراهم شده است. برای درخواست کارت سفارشی الکترونیکی کافی است متقاضی بر روی دکمه درخواست کارت کلیک کرده و فیلدهای مورد نظر را با دقت تکمیل و سفارش خود را ثبت کند.
بعد از تکمیل و ثبت سفارش، توسط سیستم کد رهگیری و تاییدیه الکترونیکی نمایش داده می شود که متقاضی از آن طریق می‌تواند با انتخاب دکمه پیگیری کارت از وضعیت سفارش خود مطلع شده و بعد از حداکثر 15 روز کاری، کارت سفارشی خود را در شعبه مد نظر و تعیین شده دریافت کند.
شرایط و قوانین ارائه کارت هدیه و ملل کارت براساس طرح دلخواه مشتری نیز به این صورت است که تصاویر ارسالی و بارگزاری شده نباید با ارزشهای حاکم بر جامعه، قوانین و مقررات بانکی و یا سایر قوانین مربوطه مغایرت داشته باشد. ابعاد تصویر بیشتر از 15×10 سانتی متر نبوده و متن سفارشی به زبان فارسی و همچنین این تصاویر منطبق با معیارهای تعریف شده جامعه ایران باشد. شماره حساب ملل اعلام شده دقیق (18 رقمی) و فعال باشد.
لازم به ذکر است که هزینه صدور کارت سفارشی در موسسه اعتباری ملل 15هزار تومان است که این مبلغ همزمان با ارائه درخواست مشتری از حساب ملل اعلام شده کسر می‌شود.
علاوه بر این خدمت، موسسه اعتباری ملل مانند سایر بانک‌ها، کارت هدیه متناسب با درخواست مشتری را نیز صادر می‌کند.
کارت هدیه کارتی نقدی است که هیچگونه نامی روی آن قید نشده و با مبالغ مختلف صادر می‌شود. دارندگان این کارت‌ها نیز می‌توانند به دفعات مختلف تا سقف موجودی آن اقدام به خرید کالا و خدمات گوناگون کنند. . امروزه استفاده از این کارت ها به سرعت رو به افزایش است. در واقع کارت‌های هدیه، کارت‌هایی هوشمند و غیرهوشمند هستندکه متقاضیان برای کسب و کارهای خود و یا هدیه دادن از آن استفاده می‌کنند. 
در همین راستا، هدیه کارت موسسه اعتباری ملل با هدف سهولت در پرداخت های نقدی سازمان ها و نهادها و همچنین هدیه به اشخاص طراحی و راه اندازی شده است.
کارت هدیه موسسه اعتباری ملل برای مناسبت های مختلف با مبالغ مختلف طبق ضوابط بانک مرکزی صادر می‌شود. این کارت در تمام خودپردازهای شتاب و پایانه های فروشگاهی قابل استفاده بوده و امکان سفارش کارت با متن و طرح دلخواه نیز در سایت رسمی موسسه ملل امکانپذیر است.
هدیه کارت‌های ملل یک بار مصرف هستند و امکان شارژ مجدد آن ها وجود ندارد. اما در عین حال مزیتی که این کارت‌ها دارد این است که صاحب آن پس از انقضاء تاریخ روی کارت می‌تواند با مراجعه به یکی از شعب موسسه ملل مبلغ باقیمانده موجودی کارت خود را نقدا دریافت کند.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.