تبدیل منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه

تبدیل منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه

پنج‌شنبه, فوریه 16, 2023 - 14:09 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در بازدید از پایانه جدید فرودگاه کیش این پروژه را یکی از بی نظیرترین و هوشمندترین فرودگاه های دنیا با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، روح اله دهقانی فیروزآبادی روز دوشنبه 24 بهمن در بازدید از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش، گفت: با اعتمادی که سازمان منطقه آزاد کیش برای فعالیت شرکت های دانش بنیان توانمند ملی در هوشمندسازی این فرودگاه داشته اند، شاهد آثار جلوه هایی از علم و فناوری داخلی و بومی هستیم.

دهقانی فیروز آبادی با تاکید بر نقش مهم شرکت های دانش بنیان در رشد و توسعه مناطق آزاد کشور تصریح کرد: این مناطق با محوریت فعالیت های تجاری به عنوان نوآوری در تقسیمات کشوری و در راستای توسعه سریع و آزادانه ایجاد شده اند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، گفت: تبدیل شدن مناطق آزاد به مناطقی برای توسعه نوآوری موجب جذابیت های قابل توجهی در سطح کشور خواهد شد.

وی، خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک همگان شاهد جلوه های نوآوری کشور در حوزه های مختلف از جمله سلامت، شهر هوشمند، عمران و آبادانی و شبکه های ارتباطی در جزیره کیش خواهند بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.