چراغ توسعه در تامین سرمایه تمدن خاموش نمی شود

چراغ توسعه در تامین سرمایه تمدن خاموش نمی شود

تامین سرمایه تمدن در راستای توسعه اکوسیستم شرکت در اولین گام از آغاز رویداد بزرگ صنعت مالی کشور (فاینکس 15) از 4محصول آی‌بی‌کلاب، آی‌بی‌آکادمی، آی‌بی‌تریدرآپشن و اپ آی‌بی‌شاپ با قابلیت نصب روی سیستم عامل اندروید و PWA(نسخه سیستم عامل IOS) را رونمایی کرد .

به گزارش ديوان اقتصاد ، در این مراسم محمد جعفر مزده سرپرست بانک توسعه صادرات ، علی گودرزی مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار ، رضا عیوضلو عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ، نرگس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات  و علی بیگ زاده مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن و جمعی از مدیران بانکی و بازار سرمایه کشور حضور داشتند . 

در این مراسم علی بیگ زاده با بیان اینکه تمدن با بیش از 11 سال فعالیت، 1.5 میلیون سرمایه گذار به ما اعتماد کرده اند گفت: در این راستا همواره در جهت رضایت مشتریان توسعه اکو سیستم تمدن تداوم خواهد یافت . 

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن افزود: یکی از رسالت های اصلی تمدن پیشرو بودن در حوزه فناوری های نوین مالی است که ازاولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین کشور ( آی بی شاپ) آغاز شده و با آی بی تریدر، آب بی کراد و آی بی آکادمی تداوم یافته است.

بیگ زاده در توضیح نرم افزارهایی که در نمایشگاه فاینکس 15رونمایی شد گفت: آی بی تریدر آپشن اولین محصولی بودکه امروز در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی با حضور مدیران ارشد بازار پول و سرمایه به بازار سرمایه کشور معرفی شد .

وی افزود:  آی بی تریدر نوعی سامانه جامع معاملاتی است که در حال حاضر معاملات آپشن نیز به این سامانه افزوده شده است،همچنین آتی تک سهم نیز به محض راه اندازی به این پلتفرم افزوه شده و قابل دسترسی خواهد بود.

بیگ زاده در ادامه گفت : در طراحی و پیاده سازی سامانه معاملاتی آی بی تریدر از جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده شده است. اجرای آن به نحوی است که یک سامانه بسیار پایدار و پرسرعت در اختیار مشتریان قرار گرفته و مشتریان می توانند بدون هیچ گونه تاخیر، اطلاعات بازار را دریافت کرده، سفارشات خود را ثبت و معاملات خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: سعی شده سامانه ای طراحی شود که تمام نیازهای مشتریان، شامل سرمایه گذاران، تحلیلگران و معامله گران را پوشش دهد. در حال حاضر در این سامانه ۳ داشبورد متنوع وجود دارد که هر مشتری مطابق با سلایق و نیازهای خود میتواند آنها بهره ببرد. به عنوان مثال در این سامانه یک داشبورد پیشرفته دیده شده که عمده نیازهای تحلیلگران و معامله گران تکنیکال را پوشش می دهد.

آی بی کلاب( باشگاه مشتریان کارگزاری تمدن )دیگر محصول شرکت بود که در راستای توسعه خدمات  کارگزاری تمدن به بازار معرفی شد دربستر آی بی کلاب مشتریان در گروه بندی ها و طبقات مختلف قرار گرفته و از امکانات مختلف شامل دریافت اعتبار مالی و کسب امتیازهای متنوع برخوردار می شوند.

علی بیگ زاده در ادامه در بین خبرنگاران بازار سرمایه تصریح کرد : اپ آی‌بی‌شاپ نرم افزاری که قابلیت نصب روی نرم افزارهای PWAقابلیت نصب روی سیستم عامل IOSو اندروید را دارد  که به منظور توسعه سرمایه گذاری و صندوق های سرمایه گذاری در اختیار مشتریان قرار گرفت.

مدیر عامل تامین سرمایه تمدن در ادامه سخنانش یادآور شد : تامین سرمایه تمدن در راستای توسعه فرهنگ سواد مالی و عمل به مسئولیت اجتماعی نرم افزار جدید آی بی آکادمی که در حوزه توسعه آموزش و اطلاع رسانی به فعالان بازار سرمایه فعالیت می کند را نیز به بازار سرمایه کشور معرفی کرد . 

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن در پایان یادآور شد : تامین سرمایه تمدن با مدیریت 13 صندوق متنوع مدیریت بیش از 74 همت دارایی را بر عهده دارد که ایفای نقش اساسی در توسعه صنعت مالی از جمله راهبردهای اصلی تامین سرمایه تمدن در بازار سرمایه کشور به شمار می آید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.