بانک پاسارگاد گواهینامه‌ی ایزو 10002 گرفت

در حوزه رسیدگی به شکایت های مشتریان

بانک پاسارگاد گواهینامه‌ی ایزو 10002 گرفت

پنج‌شنبه, مارس 9, 2017 - 10:36 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک‌پاسارگاد در حوزه رسیدگی به شکایت های مشتریان، گواهینامه‌ی ایزو 10002 دریافت کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد با اعلام خبر بالا، افزود: یکی از مهم‌ترین افتخارات و ارزش‌های بانک‌پاسارگاد، توجه ویژه به مشتریان است. تا آنجا که از شعار «حق با مشتری است» عبور کرده و پیام پرمعنای «مشتری ذات بانک است» را سرلوحه امور خود قرار داده‌است.
وی ادامه داد: از این‌رو برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با مشتریان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این بانک است. در این راستا روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد به‌طور مستمر و مرتب با دریافت نظرها و پیشنهادهای مشتریان، انجام افکارسنجی و نظرسنجی‌های دوره‌ای، دریافت بازخوردهای مشتریان در خصوص خدمات و محصولات بانک، پیگیری دقیق و کامل نقطه‌نظرات مشتریان و ...میزان رضایت مشتریان از بخش‌های مختلف بانک را می‌سنجد و از نتایج این تحقیقات در جهت ارتقای سطح خدمات‌دهی و جلب رضایت مشتریان بهره می‌برد.
رفیعی ضمن اشاره به سایر موفقیت‌های بانک‌پاسارگاد در زمینه دریافت گواهینامه‌های استاندارد ایزو، تصریح کرد: بانک‌پاسارگاد در این مسیر، موفق شد علاوه بر دریافت گواهینامه‌ی ایزو 10002 در حوزه رسیدگی به شکایات مشتریان، گواهینامه ایزو 10004 در حوزه ارزیابی و سنجش رضایتمندی مشتریان را نیز برای چهارمین بار تمدید کند. پیش از این نیز این بانک موفق به دریافت ایزو 10668 در حوزه ارزیابی ارزش برند، ایزو 10015 در حوزه مدیریت آموزش و ایزو 27001 در حوزه مدیریت امنیت اطلاعات شد.
گفتنی است: استاندارد ایزو 10004 از خانواده ایزو 9000 بوده و دستورالعمل‌هایی را برای تدوین روش‌های حرفه‌ای اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. استاندارد ایزو 10002 نیز در خانواده ایزو 9000 رده‌بندی می‌شود و موضوع آن برنامه‌ریزی و اجرای فرآیندی اثربخش و مؤثر در مورد رسیدگی به شکایات مشتریان است. مشخص بودن مسئول فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان، مشخص بودن مبادی‌های ارسال و دریافت شکایات مشتریان، دسترسی شکایت‌کنندگان به فرآیند رسیدگی خود، اعلام وصول شکایت به مشتری و... از جمله مواردی است که رعایت آن می‌بایست توسط متقاضی مدون و اجرایی شده باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.