فرودگاه هوشمند کیش؛ دستاورد صنعت و فناوری دانشمندان ایرانی

فرودگاه هوشمند کیش؛ دستاورد صنعت و فناوری دانشمندان ایرانی

امام جمعه کیش بهره برداری از پایانه مسافری هوشمند فرودگاه کیش را مایه افتخار برشمرد و آن را نتیجه تدبیر ریاست جمهور کشور و همت تلاشگران عرصه علم، صنعت و فناوری عنوان کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا بی نیاز در آئین افتتاح پایانه جدید فرودگاه بین المللی که سه شنبه 23 آبان برگزار شد ساخت پایانه مسافری هوشمند فرودگاه کیش را مایه افتخار و غرور عنوان کرد و گفت: این طرح بزرگ و ملی با همت تلاشگران عرصه علم و فناوری و با هنر ایرانیان و تولیدات داخلی ساخته شده است.

بی نیاز در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جامعه و امت اسلامی به حدی پیشرفت می کنند که دیگران از آن شگفت زده می شوند و مصداق عملی این امر را می توان پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف مشاهده کرد.

امام جمعه کیش با تاکید بر این موضوع که در بسیاری از زمینه ها جزو چند کشور مطرح دنیا به شمار می رویم افزود: این مهم به برکت پیروی از پیامبر اسلام(ص)، هدایت امامان انقلاب، ایثارگری های جوانان سلحشور و دانشمندان و متخصصان متعهد در نظام جمهوری اسلامی تحقق یافته است.

وی با اشاره به این که در تمدن نوین اسلامی توجه به رشد و توسعه جایگاه محوری دارد گفت: بخشی از این پایانه جدید فرودگاه در سال‌های گذشته انجام شده است همچنین با تدبیر رئیس جمهور کشور و همت و تلاش متخصصان در دو سال گذشته این طرح تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: خدمات شهری، عمومی، امور فرهنگی فرهنگی و اقتصادی باید هم تراز با پایانه مسافری فرودگاه جدید پیشرفت کند. 

بی نیاز با بیان این که اجرای برخی قوانین کشوری در کیش را عاملی در ایجاد مشکلات عنوان کرد و افزود: با توجه به این که جزیره کیش محصور دردریا است باید نسبت به افزایش پروازها به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی تدابیری اقدامات مهمی انجام شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.