تقدیر استاندار هرمزگان از تلاش کیش برای افتتاح اولین ترمینال هوشمند فرودگاهی کشور

تقدیر استاندار هرمزگان از تلاش کیش برای افتتاح اولین ترمینال هوشمند فرودگاهی کشور

استاندار هرمزگان گفت: گشایش پایانه پیشرفته فرودگاهی کیش، یکی از نمادهای مهم و بزرگ توسعه صنعت هوایی کشور و اثبات عزم دولت در اتمام پروژه های نیمه تمام است.
 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی دوستی در آیین افتتاح پایانه فرودگاهی کیش که با حضور وزیر راه و شهرسازی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مسوولان و مدیران محلی صبح سه شنبه 23 آبان برگزار شد؛ عزم جدی دولت در اتمام پروژه های نیمه تمام را نقطه قوت دولت سیزدهم در اجابت مطالبات مردم عنوان کرد.

استاندار هرمزگان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند " مردم ایران، جمهوری اسلامی را از دل آرزوهای فروخورده خود، علم کردند" رسالت‌ اصلی دولت‌ها را برآورده کردن آرزوهای مردم دانست و تاکید کرد: راهبرد اصلی دولت سیزدهم، اتمام پروژه های نیمه تمام است که یکی از این موارد با راه اندازی سومین پایانه فرودگاهی کشور در جزیره کیش محقق شده است.

وی داشتن سیستم حمل و نقل پیشرفته و هوشمند را یکی از مطالبات و خواسته های ملت شریف ایران دانست و تاکید کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، این مهم با افزایش نفوذ جاده ها در روستا ها، ساخت جاده های اصلی، راه آهن و بنادر بزرگ و فرودگاه های پیشرفته اجابت شده است.

مهدی دوستی با بیان این که ایران همواره در طول تاریخ در منطقه پیشرو بوده و عظمت و شکوه تمدن در غرب آسیا مدیون ملت ایران است؛ افزود: ملت ایران شایسته برخورداری از بهترین ها است و جای خرسندی است که امروز با راه اندازی یکی از بزرگترین پایانه های بزرگ و پیشرفته کشور در جزیره کیش، شاهد برآورده شدن آرزوی دیگری از مجموع آرزوهایی هستیم که در طول 45 سال گذشته محقق شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به ویژگی های مردمی دولت سیزدهم و لزوم وجود نمادهایی برای اثبات آن تاکید کرد: دولت سیزدهم؛ برای منافع سیاسی تصمیم نمی گیرد و تمامی تصمیمات این دولت در راستای منافع مردم است و اگر قرار است با آغاز پروژه ای بدون تخصیص منابع کافی، نسل بعد بدهکار شود؛ این دولت این تصمیم را نخواهد گرفت.

وی با بر شمردن اتمام پروژه های نیمه تمام در استان هرمزگان همچون فاز سه بندر شهید رجایی، بندر خمیر بعد از ۱۴سال، بندر جزیره بوموسی و بندر سیری که در برنامه سفر رییس جمهور به بهره برداری می رسد؛ تاکید کرد : افتتاح راه های فرعی، اصلی و شریانی و پروژه های مختلف در استان هرمزگان به عنوان یکی از ۳۱ استان کشور، موید راهبرد دولت سیزدهم در اتمام پروژه های نیمه تمام به نفع مردم است و آن را به اثبات می رساند.

استاندار هرمزگان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور از سوی رهبر انقلاب اسلامی، جزیره کیش را قطب گردشگری دریایی معرفی کرد وافزود: برنامه های دولت صرفا محدود به توسعه حمل و نقل هوایی نشده و با توجه سیاست های ابلاغی، توسعه گردشگری دریایی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وی در پایان از زحمات حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در اتمام پایانه فرودگاهی کیش تقدیر و تاکید کرد: باید همگی دست در دست هم، برای ساختن کشور گام برداریم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.