عملکرد موفق بانک شهر در ارائه خدمات به شهروندان

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد:

عملکرد موفق بانک شهر در ارائه خدمات به شهروندان

جمعه, آوریل 7, 2017 - 12:06 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به رضایتمندی مردم از خدمات بانک شهر به ویژه در ایام نوروز گفت: بانک شهر در مدت زمان کوتاه فعالیت خود، در ارائه خدمات به شهروندان عملکرد موفقی داشته است.

به گزارش دیوان اقتصاد ، محسن پیرهادی، بااشاره به این‌که از مشتریان قدیمی این بانک است که هر سال با خدمات‌نوین تری از این بنگاه اقتصادی آشنا می شود، گفت: امروز بانک شهر،بسیاردسترس پذیر شده و این تسهیل دستیابی به خدمات بانکی، مرهون تلاش‌های شبانه روزی مسئولان و مدیران این بانک است. وی با اشاره به اطلاع رسانی‌های مناسب و گسترده این بانک به شهروندان در خصوص خدمات بانکی تصریح کرد: بانک شهر در این مدت، در ارائه خدمات به ویژه خدمات 24 ساعته به شهروندان موفق بوده است و همین موضوع سبب رضایت مخاطبان این بانک شده است. پیرهادی با اشاره به فعالیت‌های بانک شهر در حوزه خدمات نوین بانکداری نشان کرد: این بانک جوان همواره تلاش کرده با سیستم‌ها و تکنولوژی‌های نوین روز حرکت کند و در این زمینه نیز خوش درخشیده است. وی یکی از اقدامات حائز اهمیت بانک شهر در تعطیلات نوروزی ۹۶ راپشتیبانی قوی شهرنت‌های سطح کشور دانست و گفت: تعداد مراجعه مردم به شهرنت ها نشان دهنده استقبال از خدمات این بانک وپشتیبانی بسیار خوبآن به ویژه در ایام تعطیلات است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.